Здравейте, обръщам се към вас с молба за помощ.
Поръчах си пратка от Китай ( електронни компоненти на стойност 50 лв ). За доставчик ми се падна, за жалост expressone.bg. Получих смс, че пратката ми е доставена в офис на ...... си, отидох и ми заявиха, че я няма. Пет дена по-късно ( тази събота ) отварям системата им, за да видя какво все пак става с пратката ми и изненада, пише как веднага щом съм се събудил рано сутринта, съм я бил взел от офиса им, което не е вярно. След емайла ми с въпрос, какво се случва с пратката ми и как така съм я взел, като не съм, получих рутинния отговор, че ще проверят и ни вест ни кост.
Знам, че това са дребни пари за правене на огромен проблем, но в моите очи въпроса е принципен и не ми е приятно да ме крадат по този грозен начин. Някой може ли да ме посъветва как се процедира при подобен тип измама ?
Благодаря предварително!
- Дата и час: 27 Дек 2024, 02:43 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Oткрадната пратка от куриер
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Oткрадната пратка от куриер
djilanov написа:Здравейте, обръщам се към вас с молба за помощ.
Поръчах си пратка от Китай ( електронни компоненти на стойност 50 лв ). За доставчик ми се падна, за жалост expressone.bg. Получих смс, че пратката ми е доставена в офис на ...... си, отидох и ми заявиха, че я няма. Пет дена по-късно ( тази събота ) отварям системата им, за да видя какво все пак става с пратката ми и изненада, пише как веднага щом съм се събудил рано сутринта, съм я бил взел от офиса им, което не е вярно. След емайла ми с въпрос, какво се случва с пратката ми и как така съм я взел, като не съм, получих рутинния отговор, че ще проверят и ни вест ни кост.
Знам, че това са дребни пари за правене на огромен проблем, но в моите очи въпроса е принципен и не ми е приятно да ме крадат по този грозен начин. Някой може ли да ме посъветва как се процедира при подобен тип измама ?
Благодаря предварително!
Съжалявам, че се сблъскахте с такъв проблем. При подобен тип измама може да предприемете следните действия:Rebaid Login
Rebaid Login Свържете се с доставчика и ги уведомете за случая. Поискайте подробности за доставката на пратката и дали има запис на подписана получаване от някого.Rebaid Login
Rebaid Login
Проверете дали има камери за наблюдение в близост до офиса, където трябваше да получите пратката си. Ако има такива камери, поискайте запис от тях, който може да подкрепи вашата история.Rebaid Login
Rebaid Login
Направете жалба до компанията на доставчика. Приложете доказателства, които сте събрали, и поискайте решение на проблема.Rebaid Login
Rebaid Login
Ако компанията на доставчика не вземе мерки за решаване на проблема, можете да се обърнете към надзорните органи във вашата държава за защита на правата на потребителите.Rebaid Login
Rebaid Login
Накрая, винаги е препоръчително да изберете доставчик с добра репутация и да следвате препоръките за сигурност на онлайн покупките, като проверявате рецензии и избягвате да предоставяте лична информация на непознати. Rebaid Login
- williamdemello3
- Нов потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16 Фев 2023, 12:34
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 28 госта