Страница 1 от 1

Рекламация-софтуер

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2013, 11:37
от malink
Здравейте,

Закупихме счетоводен софтуеъ преди един месец, но след като започнахме работа с него , се оказа, че няма да ни върши работа.
На демонстрацията и на демо версиите не успяхме да тестване всичко и така се набутахме.
Нямаме сключен договор с фирмата доставчик, фактурата е платена по банков път.

Те ми казаха, че тъй като са ми предоставили демо версия и първо са ми изпратели проформа-фактура, сега нямало как да ми уважат рекламацията.

Какво мога /ако въобще има някакъв вариант/ да направя?

Благодаря Ви предварително

Re: Рекламация-софтуер

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2013, 20:45
от doc03
То затова са казали - три пъти мери, един път режи.
Дали сте купили софтуер, но грешно сте преценили точно какво трябва, или сте си купили гардероб, но сте поръчали грешен размер и не влиза - разлика няма :-)
Но пък има друго - "Каквото и да ти говорят, знай, че става дума за пари".
Та и тая работа такава.
Явно определен служител (служители) е (са) прецакали фирмата. Според мен всичко идва от незнание и неразбиране, със съответната отговорност за това.
Мнението ми е, че фирмата, продала софтуера, в конкретния случай, не е длъжна с нищо на фирмата, закупила стоката. Не мисля, че софтуерните продукти могат да се върнат (заменят) в определен срок от покупката, както обувки с неподходящо токче :D, например ...

Re: Рекламация-софтуер

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2013, 12:09
от malink
Здравей doc3 - бладоря ти за отговора.

Иска ми се вече да сме като в Англия например - купуваш си нещо /рокля/ носиш я два дни, върщаш се в магазина иказваш че не си happy вече с нея и те ти връщат парите или ди позволяват да си вземеш нещо друго.

Съгласна съм, че вината си е изцяло наша, няма спор в това, но все пак исках да попитам дали имаме някакъв шанс да се разправяме с тях /сумата въобще не е малка/

Явно ще трябва да за заобищаме с тази програмка :)

Приятен ден.

Re: Рекламация-софтуер

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2013, 13:41
от doc03
И в Англия не се връщат софтуерни продукти :(

Re: Рекламация-софтуер

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2013, 18:11
от nk7702n
malink написа:Здравейте,

Закупихме счетоводен софтуеъ преди един месец, но след като започнахме работа с него , се оказа, че няма да ни върши работа.
На демонстрацията и на демо версиите не успяхме да тестване всичко и така се набутахме.
Нямаме сключен договор с фирмата доставчик, фактурата е платена по банков път.

Те ми казаха, че тъй като са ми предоставили демо версия и първо са ми изпратели проформа-фактура, сега нямало как да ми уважат рекламацията.

Какво мога /ако въобще има някакъв вариант/ да направя?

Благодаря Ви предварително

Оцветеното означава, че не сте се запознали добре с продукта, с възможностите, които Ви се предлагат с оглед естеството на работата Ви. Тоест, фирмата не Ви е подвела по някакъв начин да го закупите, не Ви е продала продукт с недостатъци, така че да имате правото да извършите рекламация. Точно затова грешката е на този, който е закупил софтуерния продукт и нищо не може да се направи, за съжаление.