начало

До две седмици ще са ясни кандидатите за Конституционния съд  До две седмици ще са ясни кандидатите за Конституционния съд 

Проблем с Близу

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Проблем с Близу

Мнениеот pitkan » 26 Юни 2013, 17:10

Здравейте,
Бих желал да помоля за мнения по следния проблем който имам с Близу. Имам договор за кабелна телевизия. По причини, които са без значение съм закъснял с плащането на последните 2 месечни вноски. Когато отидох да ги платя ми заявиха, че не може да платя само дължнимите вноски а трябва да платя и "такса за активиране на узлугата" в размер на 4 лв. След разговор с Близу по телефона те ме информираха, че тази такса е въведена след като съм сключил договор и съм бил уведомен от тях или по имейл или чрез смс. Аз спомен за такова известие нямам. Въпросите ми са следните: 1. Дължа ли таксата след като е въведена след като съм сключил договор и те не могат да докажат, че са ме уведомили; 2. Дължа ли таксата ако искам да платя само месечните си вноски без да ми "активират услугата". Имам желание да си плащам таксите но не понасям да ми налагат по свое усмотрение някакви наказания които не са в договора.
Благодаря предварително за всички отговори.
pitkan
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 02 Апр 2013, 18:04

Re: Проблем с Близу

Мнениеот wladi » 29 Юни 2013, 01:05

Да ако е включена в новите общи условия на договорите им, освен в случай, че до 1 месец след публикуването им писмено сте изразили несъгласие с промяната.
Истината рядко е чиста и никога проста
Аватар
wladi
Потребител
 
Мнения: 350
Регистриран на: 16 Мар 2008, 15:02

Re: Проблем с Близу

Мнениеот bird_of_paradise » 29 Юни 2013, 10:23

:roll: А чл. 298 ТЗ къде го пратихме?
Вече са досадни доставчиците си с тея общи условия, с които "предоговарят" сключени писмени договори, но разчитат на бездействието на страните, пък и сумите не са големи и .... инерцията е тотална.
"Човек е дълго изречение, написано с много любов и вдъхновение, ала пълно с правописни грешки.”
bird_of_paradise
Активен потребител
 
Мнения: 2668
Регистриран на: 25 Яну 2013, 15:27

Re: Проблем с Близу

Мнениеот n6391 » 29 Юни 2013, 10:35

Оттук 4, оттам 4 и ... :evil: Договорът ви е писмен. След него не сте подписвали друго, надявам се. Пуснете жалба, че Ви възпрепятстват да си платите задълженията, като изрично заявите, че за новите общи условия не сте уведомен лично и не сте дал съгласие те да станат част от Вашия договор.
n6391
Потребител
 
Мнения: 195
Регистриран на: 21 Сеп 2010, 22:18

Re: Проблем с Близу

Мнениеот pitkan » 10 Юли 2013, 15:09

Много благодаря за съветите. В каква форма трябва да бъде жалбата? Може ли по имейл или трябва да е писмено? Ако е писмено, в някой от техните офиси ли трябва да се пусне или трябва по пощата с обратна разписка?
pitkan
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 02 Апр 2013, 18:04

Re: Проблем с Близу

Мнениеот n6391 » 10 Юли 2013, 15:23

Може и по пощата с обратна разписка, но ако имате възможност да идете лично до техен офис - направете го. Жалбата трябва да е в два екземпляра и да ви сложат входящ номер на Вашия екземпляр. Искайте писмен отговор и не влизайте в излишни обяснения. Ако Ви кажат, че ще Ви се обадят по телефона, за да кажат входящия номер, не им се връзвайте.
n6391
Потребител
 
Мнения: 195
Регистриран на: 21 Сеп 2010, 22:18

Re: Проблем с Близу

Мнениеот viacor » 11 Юли 2013, 00:12

viacor
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 21 Дек 2011, 18:10


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 43 госта


cron