Страница 1 от 1

Проблем с Близу

МнениеПубликувано на: 26 Юни 2013, 17:10
от pitkan
Здравейте,
Бих желал да помоля за мнения по следния проблем който имам с Близу. Имам договор за кабелна телевизия. По причини, които са без значение съм закъснял с плащането на последните 2 месечни вноски. Когато отидох да ги платя ми заявиха, че не може да платя само дължнимите вноски а трябва да платя и "такса за активиране на узлугата" в размер на 4 лв. След разговор с Близу по телефона те ме информираха, че тази такса е въведена след като съм сключил договор и съм бил уведомен от тях или по имейл или чрез смс. Аз спомен за такова известие нямам. Въпросите ми са следните: 1. Дължа ли таксата след като е въведена след като съм сключил договор и те не могат да докажат, че са ме уведомили; 2. Дължа ли таксата ако искам да платя само месечните си вноски без да ми "активират услугата". Имам желание да си плащам таксите но не понасям да ми налагат по свое усмотрение някакви наказания които не са в договора.
Благодаря предварително за всички отговори.

Re: Проблем с Близу

МнениеПубликувано на: 29 Юни 2013, 01:05
от wladi
Да ако е включена в новите общи условия на договорите им, освен в случай, че до 1 месец след публикуването им писмено сте изразили несъгласие с промяната.

Re: Проблем с Близу

МнениеПубликувано на: 29 Юни 2013, 10:23
от bird_of_paradise
:roll: А чл. 298 ТЗ къде го пратихме?
Вече са досадни доставчиците си с тея общи условия, с които "предоговарят" сключени писмени договори, но разчитат на бездействието на страните, пък и сумите не са големи и .... инерцията е тотална.

Re: Проблем с Близу

МнениеПубликувано на: 29 Юни 2013, 10:35
от n6391
Оттук 4, оттам 4 и ... :evil: Договорът ви е писмен. След него не сте подписвали друго, надявам се. Пуснете жалба, че Ви възпрепятстват да си платите задълженията, като изрично заявите, че за новите общи условия не сте уведомен лично и не сте дал съгласие те да станат част от Вашия договор.

Re: Проблем с Близу

МнениеПубликувано на: 10 Юли 2013, 15:09
от pitkan
Много благодаря за съветите. В каква форма трябва да бъде жалбата? Може ли по имейл или трябва да е писмено? Ако е писмено, в някой от техните офиси ли трябва да се пусне или трябва по пощата с обратна разписка?

Re: Проблем с Близу

МнениеПубликувано на: 10 Юли 2013, 15:23
от n6391
Може и по пощата с обратна разписка, но ако имате възможност да идете лично до техен офис - направете го. Жалбата трябва да е в два екземпляра и да ви сложат входящ номер на Вашия екземпляр. Искайте писмен отговор и не влизайте в излишни обяснения. Ако Ви кажат, че ще Ви се обадят по телефона, за да кажат входящия номер, не им се връзвайте.

Re: Проблем с Близу

МнениеПубликувано на: 11 Юли 2013, 00:12
от viacor