начало

След пет отвода, ВСС прекрати „безвремието“, т.е. конкурса за търговските отделения на апелативните съдилища След пет отвода, ВСС прекрати „безвремието“, т.е. конкурса за търговските отделения на апелативните съдилища

Във връзка с повредена пратка на Еконт.

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Във връзка с повредена пратка на Еконт.

Мнениеот danieldemarko » 23 Окт 2014, 15:53

Искам да ви споделя една случка, която завърши с неприятен край за мен. Преди около 4 седмици пускам обектив Никон 18-105VR до Профайлд ООД за проблем в автофокуса на 105 мм. Отидох в офиса на фирма "Еконт" в Пловдив, след обстойно оглеждане от страна на служителят обектива беше изпратен на фирма "Профайлд". Не знам, защо след като обективът е бил приет от фирмата не са ми звънали да ме уведомят, че е счупен. Един след това аз се обаждам и ми казват, че обективът е пристигнал със счупена бленда в резултат, на което няма да бъде отремонтиран гаранционно, защото както се сещате това не се покрива от гаранцията.
След това пуснах една жалба до фирма "Еконт" да ги уведомя, че обектива е получен със счупена бленда. И както се сещате започна едно мотане, едни чудесии докато най-накрая ще се окаже, че едва ли не аз съм го бил изпратил счупен. Във фирмата куриер има видеозапис, в който се вижда, че обективът се разпъва без проблем до 105 и след щателно преглеждане от страна на техният служител обективът не лопчи, здрав е и е приет за изпращане. След няколко обаждания във фирма "Профайлд" ме информираха, че при тях обективът е пристигнал в състояние, в което не може да се разпъне повече от 24 мм, тоест на видео записа се вижда, че такъв проблем не е имал при самото изпращане.
В разговор със служителият на фирма "Еконт", той също потвърди пред мен, а и се надявам, че и пред неговите висшестоящи е потвърдил, че в момента на получаване на пратката не е имало такъв проблем. Аз лично за първи път изпращам обектив по куриер и досега не ми се е налагало да ползвам такъв вид услуга. Предложиха ми застраховка, застраховав го, но се оказа, че това, на което викат застраховка всъщност не е застраховка. Това е просто допълнителна услуга към самата фирма един вид по-отговорно пазене.
И резултат е следният: изпратен здрав обектив с проблем във фокуса и застрахован, накрая върнат счупен без покриване на щетата. Такава случка според мен е възможно да се случи само в нашата държава. Искам всички колеги да бъдат много внимателни, защото КОЛЕКТИВНАТА ОТГОВОРНОСТ, води до КОЛЕКТИВНА БЕЗОТГОВОРНОСТ!


Какво мога да направя по въпроса? До момента съм сезирал КЗП.
danieldemarko
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 23 Окт 2014, 15:51

Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


cron