преди повече от 6 седмици поръчах нещо от онлайн магазин като юридическо лице за фирмата. стока за 750 лева. с дебитна карта (голяма грешка).
пълна тишина няколко дни, никакви движения по картата, обадих се да проверя какво става и "оо нямаме го на склад, не сме го поръчали още, ще отнеме 10 дни, т.н.". отказах поръчката по телефона и писмено. един час по-късно обаче те си дръпнаха парите и се започна ходене по мъките. все още не са ми върнали парите, твърдят че от "счетоводството" са ги превели. поисках им десетки пъти и писмено и по телефона копие от платежното да видим да не е станала грешка, нищо не пращат. само лъжат че до седмица ще ми пратят доказателство.
законния срок изтече преди месец, как да си върна парите с най-малки разправии?
---
update: оказва се че случаите като моя са много последните месеци
- Дата и час: 27 Дек 2024, 02:21 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
връщане на пари от онлайн магазин
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
1 мнение
• Страница 1 от 1
1 мнение
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта