начало

ВКС отказа ново дело на осъдения на доживотен затвор двоен убиец от „Соло“ ВКС отказа ново дело на осъдения на доживотен затвор двоен убиец от „Соло“

некоректен мобилен оператор БОБ

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


некоректен мобилен оператор БОБ

Мнениеот sambora » 25 Мар 2015, 14:26

На 27.02.2015г. вечерта ми спират изходящи и входящи повиквания поради надвишен лимит.В последствие се разбира,че това е станало при изпращане на 51 съобщения,последователни с добавена стойност.Приемам,че вината е моя.На следващата сутрин 28.02.2015г. плащам 100лв. депозит за да ми бъдат възстановени разговорите.Първия въпрос ми беше защо не ми е спрян номера при надвишаване на 50лв. колкото е лимита.Отговора им беше след като се консултираха с оператор,че системата не можела да реагира толкова бързо.Това не ме удовлетворява като отговор.След заплащане на въпросния депозит ми отговориха,че разговорите ми ще бъдат въстановени от 2 до 24 часа.След многократно набиране на произволни номера,рестартиране на апарат,не можех да набирам номера.Веднага се чуваше’в момента не може да бъдете обслужен’.Това продължи и след изстичане на 24 часовия срок.Пуснаха ми единствено входящи разговори.след многократно обаждане на оператор(в началото не можех и с оператор да се свържа)ми отговориха,че в системата картата ми е активна.На практика това не беше така.На 02.03.2015г. сутринта отивам отново в офис БОБ-Севлиево.Служителката се увери,че не мога да извършвам изходящи повиквания.Отново се свърза с техни представители и набра от моя апарат произволен номер,за да чуят през нейния апарат“в момента не можете да бъдете обслужен“.Това става на 46-час след като съм платил депозит.24 часовия срок отдавна е изстекъл.Проблема бил в системата.Този отговор също не ме устройва.Не си спазват договора.Аз нямам в случая вина.От мен се изисква да съм редовен платец.До преди този случай бях доволен от оператора.Пуснаха ми изходящите разговори в 11.33.16с на 28.02.2015г.,както писах след 46 часа.Пуснах жалба в офиса им,още няма отговор.Според мен обмислят как да ме изкарат виновен и да измислят за тях удовлетворяващ отговор.След случая вдигнаха лимита на картата ми от 50лв. на 150лв.Това не съм го искал.Също така в сайта излиза,че вече имам 1000мин.(безплатни) с договора.Оказва се,че не са толкова.500 мин.(безплатни)както преди случая.Отново некоректност от тяхна страна.Много стана.Разговорите са записани от оператор освен ако не са ги изтрили вече.
sambora
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Дек 2012, 15:25

Re: некоректен мобилен оператор БОБ

Мнениеот lacuna811 » 25 Мар 2015, 15:21

Добре сте описали всичко тук, но не мислите ли да го направите и в една жалба до КЗП?
lacuna811
Младши потребител
 
Мнения: 11
Регистриран на: 09 Ное 2014, 22:28

Re: некоректен мобилен оператор БОБ

Мнениеот sambora » 26 Мар 2015, 11:11

Здравейте.Пуснах жалба до КЗП по случая.Веднага ме припратиха до Комисия за регулиране на съобщенията.Въпроса не бил в компетентността на КЗП.Два пъти писах на Комисия за регулиране на съобщенията.Няма отговор.До оператор БОБ писах две жалби,те ми отговарят,че ще ме освободят от една такса и държат на това,че в системата услугата е била активна,въпреки,че се убедиха,че не е така.Мога ли да заведа дело спрещу тях?Благодаря.
sambora
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Дек 2012, 15:25


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта


cron