- Дата и час: 24 Яну 2025, 03:35 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Спрете войната по пътищата. Следващият може да си ТИ !!!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
35 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Пробация?! При условие, че един от престъпните резултати е убит човек?! Бахти правосъдната система!! Сигурно сме ужасно смешни в очите на другите европейци.
Blessings upon the throne of tyranny
- dinev
- Потребител
- Мнения: 472
- Регистриран на: 17 Май 2002, 22:59
Gabi1 написа:А дали не може даже и пробация? При многобройни смекчаващи .... и т.н...
Не може пробация. В наказанието има предвиден минимум. /3г./ В тези сучаи наказание пробация е невъзможно.
- batko
- Младши потребител
- Мнения: 60
- Регистриран на: 01 Апр 2003, 12:04
Абе то и по чл.195 от НК има минимум, но съм виждала пробация на практика /когато и най-лекото наказание се явява прекалено тежко в конкретния случай... и т.н./, така че.....
Все пак той е един от хилядите пийнали шофьори, не е единствен....
Все пак той е един от хилядите пийнали шофьори, не е единствен....
- Gabi1
- Потребител
- Мнения: 765
- Регистриран на: 08 Ное 2006, 13:54
Gabi1 написа:Абе то и по чл.195 от НК има минимум, но съм виждала пробация на практика /когато и най-лекото наказание се явява прекалено тежко в конкретния случай... и т.н./, така че.....
Все пак той е един от хилядите пийнали шофьори, не е единствен....
Разбира се, че може и по 195 да има пробация - ако е върнал откраднатите вещи, минава на 197, където няма минимум и айде на промоцията.. пардон, пробацията.
От друга страна, той НЕ Е само един от многото пияни шофьори, защото е публична личност, а и лице на кампания "не карам пил"! Не че ще го осъдят повече заради това, но... Друго щеше да е, ако е депутат или магистрат - тогава няма проблеми, все щеше да му се размине тънко
- slavi_kotarov
- Младши потребител
- Мнения: 64
- Регистриран на: 11 Окт 2001, 17:00
- Местоположение: Стара Загора
Дали ако по пътищата, по билбордовете се разлепят плакати с резултати от зверски катастрофи бройката на пилотите от формула 1 зад волана ще намалее? Така и така е пълно с реклами на разни фирми, фирмички и банки, че едно подобно "предупреждение" може и да отрезви "майсторите" на високите скорости.
- batko
- Младши потребител
- Мнения: 60
- Регистриран на: 01 Апр 2003, 12:04
e то в зап. европа имаше едни подобни реклами ама за цигарите и резултата от пушенето.много брутални бяха обаче и мисля , че ги спряха.
- barri
- Потребител
- Мнения: 680
- Регистриран на: 19 Юни 2007, 11:42
........ Скача и броят на споразуменията, разбира се. Мнението на магистрати - лично са възмутени, служебно - длъжни са да прилагат закона. ........
Съдията не е длъжен да одобри споразумението сключено между прокуратурата и защитника. Прокурорът не е длъжен пък да сключи споразумение със защитника.
А ако говорите за съкратено производство, то мисля че няма проблем да бъде наложена една дву месечна ефективна присъда.
- batko
- Младши потребител
- Мнения: 60
- Регистриран на: 01 Апр 2003, 12:04
Абсолютно, само тежки и ефективно изтърпяни наказания ще имат резултат. Да не говорим, че щом се качваш пиян и караш с превишена скорост, това си е направо умишлено убийство, за мен, а не по - непредпазливост.
- aleks84
- Потребител
- Мнения: 151
- Регистриран на: 09 Ное 2006, 14:59
Моята идея е малко радикална, без да твърдя, че аз първа съм се сетила:
Искам да виждам всеки ден по билбордовете снимки извадени от интернет с размазани коли и покритите с бял чаршав трупове около тях.
Мисля, че само това ще накара хората да се замислят.
Искам да виждам всеки ден по билбордовете снимки извадени от интернет с размазани коли и покритите с бял чаршав трупове около тях.
Мисля, че само това ще накара хората да се замислят.
сутрин неуморно изграждам, вечер без пощада руша
- brianna
- Младши потребител
- Мнения: 97
- Регистриран на: 24 Мар 2006, 12:51
Няма да има ефект. Всеки си мисли, че на него не може да се случи. Тия дни говорих с едни тинейджъри, претърпели сериозно ПТП - радваха се, че са се разминали леко, но изобщо не личеше, че са се стреснали и няма да повторят гонката някой друг път. Даже бащата на едното се майтапеше "Ето ги каскадьорите". Докато има подобно отношение, войната по пътищата за съжаление ще продължава.
- Gabi1
- Потребител
- Мнения: 765
- Регистриран на: 08 Ное 2006, 13:54
Чета по форумите,
слушам радио,
гледам телевизия,
чета вестници -
от цялата тази страшна информация за войната по пътищата вече съм травмирана, и не само че не ми се кара, ами ме е страх дори да ме возят, дори доказано добри шофоьори.
Обаче,
попитах децата / по на 23 години/ и техните приятели - колко и каква информация са чули или прочели за деня за ставащото по пътищата.
Нищо.
Нищо.
Те не слушат такива станции- слушат си МР3-ките.
Не гредат телевизия - гледат екшъни на дивидитата си.
Не четат вестници - четат Плейбой.
Дори не забелязват и билбордовете, защото гледат избирателно - само разголените мацки.
Е, и какви мислим, че прави обществото за превенция на тази безумна война по пътищата ?
Защо се заблуждаваме, че правим нещо, пък резултат няма ?
Пак говорим за наказанията - няма лошо да има строги наказания, ама те са след като белята е станала.
Аз заставам зад идеята за превеция на произшествията по пътя.
И предлагам за обсъждане следната идея.
Във всяка професионална гилдия се стремят да утвърдят система за допълнителна подготовка. /за самоподготовка си трябва здрава ценностна система - но затова друг път/. Например сещам се за три професионални гилдии - аптекарите, лекарите, експерт-счетоводителите. Те имат утвърден план за покриване на минимален брой точки или часове за допълнителни лекции всяка година и който не ги покрие - има санкции от самата гилдия, това го лишава от възможността да упражнява професията. А бе при тях няма мърдане - покриват си часовете лекции и хич и не мислят да кръшкат.
Ами по тази логика СБА или КАТ, а защо не заедно, могат да определят план-минимум за обучение на всички шофьори - без разлика в категория и възраст. Да има определени теми. Да има определени места и дати, и всеки да избира кога и как да покрие норматива. В тези форми няма да се учи основното, което се е учило по време на шофьорския курс. А например - всеко занятие да започва с 20 минути видеофилм за катастрофите пред последните дни. 4 часа за определени раздели от правилника за движение по пътищата. 1 час за поведението на водача по време на произшествие 1 час за правата, но и задълженията на водачите при срещата с органите на КАТ.
Когато някой не си покрие норматива - да не може да се яви на годишен преглед на колата, или да бъде привикан в КАТ и да бъде санкциониран с отнемане на книжката докато си покрие часовете.
Смятам, че много трябва да се работи за промяна на дегашното безотговорно поведение на водачите на пътя. Зашеметени от емоцията на бързите коли, не идва ред да се прояви и малкото отговорност, ако я имат. Давам предимство над ИНДИВИДУАЛНАТА работа с всеки водач.
Дано да съм успяла да изразя това, което мисла.
Някой пак ще каже, че затова трябват пари.
Ами да - трябват. Ами не плащаме ли повече под формата на обезщетения ?
Ами застрахователите - нали и те са даинтерисовани да няма произшествия - да се бръкнат малко за превенция, тогава и произшествията ще са по-малко.
Ами ако трябва - шофоьорите ще си плащат за курсовете - експерт-счетоводителите си плащат, а аптекарите събират членски внос и оттам се плащат курсовете им.
Ако има воля за мероприятието - и пари ще се намерят.
Сега ми идва наум и за Европейските фондове.
слушам радио,
гледам телевизия,
чета вестници -
от цялата тази страшна информация за войната по пътищата вече съм травмирана, и не само че не ми се кара, ами ме е страх дори да ме возят, дори доказано добри шофоьори.
Обаче,
попитах децата / по на 23 години/ и техните приятели - колко и каква информация са чули или прочели за деня за ставащото по пътищата.
Нищо.
Нищо.
Те не слушат такива станции- слушат си МР3-ките.
Не гредат телевизия - гледат екшъни на дивидитата си.
Не четат вестници - четат Плейбой.
Дори не забелязват и билбордовете, защото гледат избирателно - само разголените мацки.
Е, и какви мислим, че прави обществото за превенция на тази безумна война по пътищата ?
Защо се заблуждаваме, че правим нещо, пък резултат няма ?
Пак говорим за наказанията - няма лошо да има строги наказания, ама те са след като белята е станала.
Аз заставам зад идеята за превеция на произшествията по пътя.
И предлагам за обсъждане следната идея.
Във всяка професионална гилдия се стремят да утвърдят система за допълнителна подготовка. /за самоподготовка си трябва здрава ценностна система - но затова друг път/. Например сещам се за три професионални гилдии - аптекарите, лекарите, експерт-счетоводителите. Те имат утвърден план за покриване на минимален брой точки или часове за допълнителни лекции всяка година и който не ги покрие - има санкции от самата гилдия, това го лишава от възможността да упражнява професията. А бе при тях няма мърдане - покриват си часовете лекции и хич и не мислят да кръшкат.
Ами по тази логика СБА или КАТ, а защо не заедно, могат да определят план-минимум за обучение на всички шофьори - без разлика в категория и възраст. Да има определени теми. Да има определени места и дати, и всеки да избира кога и как да покрие норматива. В тези форми няма да се учи основното, което се е учило по време на шофьорския курс. А например - всеко занятие да започва с 20 минути видеофилм за катастрофите пред последните дни. 4 часа за определени раздели от правилника за движение по пътищата. 1 час за поведението на водача по време на произшествие 1 час за правата, но и задълженията на водачите при срещата с органите на КАТ.
Когато някой не си покрие норматива - да не може да се яви на годишен преглед на колата, или да бъде привикан в КАТ и да бъде санкциониран с отнемане на книжката докато си покрие часовете.
Смятам, че много трябва да се работи за промяна на дегашното безотговорно поведение на водачите на пътя. Зашеметени от емоцията на бързите коли, не идва ред да се прояви и малкото отговорност, ако я имат. Давам предимство над ИНДИВИДУАЛНАТА работа с всеки водач.
Дано да съм успяла да изразя това, което мисла.
Някой пак ще каже, че затова трябват пари.
Ами да - трябват. Ами не плащаме ли повече под формата на обезщетения ?
Ами застрахователите - нали и те са даинтерисовани да няма произшествия - да се бръкнат малко за превенция, тогава и произшествията ще са по-малко.
Ами ако трябва - шофоьорите ще си плащат за курсовете - експерт-счетоводителите си плащат, а аптекарите събират членски внос и оттам се плащат курсовете им.
Ако има воля за мероприятието - и пари ще се намерят.
Сега ми идва наум и за Европейските фондове.
- semasema
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 11 Авг 2007, 19:31
И тъй като е време за тотална и окончателна промяна, ето една от новите листовки:
Предназначена е за попълване от мутри и бизнесмени, притежващи коефициент на интелигентност под 50. Което в същност си е масовият случай.
Предназначена е за попълване от мутри и бизнесмени, притежващи коефициент на интелигентност под 50. Което в същност си е масовият случай.
Blessings upon the throne of tyranny
- dinev
- Потребител
- Мнения: 472
- Регистриран на: 17 Май 2002, 22:59
dinev написа:И тъй като е време за тотална и окончателна промяна, ето една от новите листовки:
...
Страхотна е! Прилича ми на тест за дебилност за първоначален прием в психиатрия.
- Julyan
- Потребител
- Мнения: 556
- Регистриран на: 06 Яну 2007, 09:22
35 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 79 госта