- Дата и час: 24 Яну 2025, 00:28 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Да Ви помоля за консултация
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Да Ви помоля за консултация
Аз съм лекар и специализирам вътрешни болести.
Ще се явявям пред държавна комисия за изпит по специалност през 2009 година.
Имам собствен кабинет в една частна поликлиника, но по сега действащото законодателство нямам право да извършвам самостоятелно специализирана дейност, мога да работа като ОПЛ, но не желая. Спрял съм се на варианта да работя като помощтник лекар към практиката за специализирана лекарска дейност по вътрешни болести в която титуляр ще е Колега с призната специалност, практиката ще се осъществява в моя кабинет.
Въпросът ми е:
Какви са моите правомощия като помощтник лекар към практика за вътрешни болести, чието разрешително няма да е на мое име.
И по конкретно: (1) можем ли да си разделим работното време с Колегата на 2 - примерно аз да бъда от 08 до 14, а колегата със специалност от 14 до 19 примерно или е задължително да преглеждам в негово присъствие ?