начало

ВСС прекрати процедурата за избор на главен прокурор ВСС прекрати процедурата за избор на главен прокурор

Жалване срещу сметка на БТК

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Жалване срещу сметка на БТК

Мнениеот nikilokumcho » 07 Ное 2007, 09:58

За миналия месец получих сметка от БТК за телефонен пост, в която беше начислена двойна такса и двойно стойността на разговорите. Общо искаха да им заплатя с 150 лв повече! На някой това може да се стори незначително. След оплакване пред служители на БТК и разтакаване, шефката на Варненска поща каза, че трябва да се заплати сметката. Евентуално след няколко месеца ще бъда компенсиран. От толкова години, никога не са ми начислявали двойно сметката в БТК. Както знаете те са монополисти, номера също всеки вече ми го знае. Дайте ми съвет кой може да ми помогне, защото следващата сметка може отново да е надписана. При реални разговори за 30 лв имам сметка 200 лв. В сметката ясно се вижда как има начислени по няколко пъти абонаментна такса и сума на разговорите. Ако имате подобен случай споделете. Благодаря!
nikilokumcho
Младши потребител
 
Мнения: 11
Регистриран на: 30 Юли 2007, 15:28

Мнениеот renka_82 » 07 Ное 2007, 10:58

Това, което мога да Ви препоръчам е да пуснете жалба или молба, в която да помолите да Ви бъде преразгледана сметката, като приложите съответно сметката за месеца, в който имате начисления, а също така да поискате подробна разпечатка на разговорите, които сте провел/а през този период.Със сигурност ще чакате дълго и ще Ви размотават, но щом сте сигурни, че има злоупотреба си търсете правата по всеки възможен начин.Аз самата също съм се "парила" но не от БТК, а от един от мобилните ни оператори.
Желая Ви успях!
renka_82
Потребител
 
Мнения: 109
Регистриран на: 02 Авг 2006, 12:26

Мнениеот nikilokumcho » 07 Ное 2007, 11:04

renka_82 написа:Това, което мога да Ви препоръчам е да пуснете жалба или молба, в която да помолите да Ви бъде преразгледана сметката, като приложите съответно сметката за месеца, в който имате начисления, а също така да поискате подробна разпечатка на разговорите, които сте провел/а през този период.Със сигурност ще чакате дълго и ще Ви размотават, но щом сте сигурни, че има злоупотреба си търсете правата по всеки възможен начин.Аз самата също съм се "парила" но не от БТК, а от един от мобилните ни оператори.
Желая Ви успях!


Благодаря за съвета. Единствено ме притеснява факта, че ще ми спрат телефона за неплатена сметка, а платя ли я значи че няма да ми се върнат парите. Интересува ме на кого да се жалвам, за да има ефект.
nikilokumcho
Младши потребител
 
Мнения: 11
Регистриран на: 30 Юли 2007, 15:28

Мнениеот renka_82 » 07 Ное 2007, 11:17

Жалбата/молаба трябва да бъде адресирана до Изпълнителния директор на "БТК"АД.Това,че няма да Ви се върнат парите не е точно така.Ако се докаже, че има надписване на сметка, следва да Ви върнат сумата, която сте платил, но за целта си пазете всички документи, с които можете да удостоверите, че сте платил завишената сума.А ако откажат да Ви върнат сумата си има други начини, които не са много благоприятни за тях ;) можете винаги да си търсите правата по съдебен ред.

http://www.btc.bg/bg/directors.php

Прегледайте сайта на БТК-а и се запознайте с общия договор между БТК и всички негови абонати.
renka_82
Потребител
 
Мнения: 109
Регистриран на: 02 Авг 2006, 12:26

Мнениеот nikilokumcho » 07 Ное 2007, 11:42

renka_82 написа:Жалбата/молаба трябва да бъде адресирана до Изпълнителния директор на "БТК"АД.Това,че няма да Ви се върнат парите не е точно така.Ако се докаже, че има надписване на сметка, следва да Ви върнат сумата, която сте платил, но за целта си пазете всички документи, с които можете да удостоверите, че сте платил завишената сума.А ако откажат да Ви върнат сумата си има други начини, които не са много благоприятни за тях ;) можете винаги да си търсите правата по съдебен ред.

http://www.btc.bg/bg/directors.php

Прегледайте сайта на БТК-а и се запознайте с общия договор между БТК и всички негови абонати.

Благодаря за взетото отношение. Ще действам както ме съветвате. Поздрави!
nikilokumcho
Младши потребител
 
Мнения: 11
Регистриран на: 30 Юли 2007, 15:28

Мнениеот renka_82 » 07 Ное 2007, 12:04

Моля!Дано да съм Ви помогнала :)
Приятен ден Ви желая!!!
renka_82
Потребител
 
Мнения: 109
Регистриран на: 02 Авг 2006, 12:26


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта


cron