Страница 1 от 1

Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2008, 21:24
от titi74
В резултат на предоставяне на некачествена услуга ADSL BTC 2048 Безкрай – Инст.сам Нямам постоянна връзка към интернет, нормално е да се обадя, за да потърся помощ от обявения Национален Help desk че нямам интернет на тел. 070017111. Но не е нормално да стоя на телефона 24,02мин. и да слушам “Съжеляваме но в момента всички наши консултанти са заети. Моля изчакайте тъй като вашето обаждане е важно за НАС. /защото се трупат парички на тяхна сметка/ Ще ви свържим с наш консултан при първа възможност.” , после музика и така се редуват през цялота време. Накрая след като ти омалее ръката да държиш слушалката след 24мин. се примиряваш, че няма кой да вдигне и се отказваш но затова естесвено си плащаш 3,61лв. без ДДС или с ДДС – 4,33лв. затова че не си бил обслужен.

Моето искане е: да не плащам за това, че не съм била обслужена или да се вдигат тези национални телефони 070017111, защото не ми се плаща за да стоя на телефона освен ако те не искат да платят вредни /мускална треска на ръката и музикална на тъпанчето на потърпевшото ми ухо/.

Хора, не мислите ли, че е крайно време да предприемете нещо сериозно? … няма ли да се намери един юрист, който да защити правата на себе си и на всички хора. Тази компания може да бъде осъдена за огромна сума пари. Направете го!… Аз ще свидетелствам.

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2008, 21:30
от gudio
Тези дни заради наводненията имаше проблеми при всички интернет-доставчици, вкл. и прехваления, "не зависещ от времете" ADSL :D
Ако потърсите във форума, ще видите доста ругатни по адрес на тази услуга в разновидностите й. Не се надявайте "някой нещо да направи". Ако имате време и пари - търсете адвокат и завеждайте дело.

ре

МнениеПубликувано на: 08 Юни 2008, 21:43
от titi74
Аз неказвам, че нямам нет просто ме яд че стоя на телефона от 20-60 минути и заплащам затова че никой не вдига телефона. Мисля че е нормално да се плаща за свършена услуга или поне за проведен телефонен разговор.

до spammer13

МнениеПубликувано на: 09 Юни 2008, 23:40
от titi74
Не искам вие да работите ама сматам че те наистина си го заслужават защото са мушенници. А аз немога защото не съм адвокат.

Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД

МнениеПубликувано на: 11 Юни 2008, 12:22
от p.ge0rgieva
искам да попитам в какъв документ да оформя несъгласието си с издадената ми от БТК фактура. Идеята е ако се наложи да послужи пред съда.

do spammer13

МнениеПубликувано на: 12 Юни 2008, 19:40
от titi74
Ти на всяка филия миродия ле слагаш?!

Не знам защо постоянно даваш някакви отговори - за да си вдигаш рейтинга или ...?

Мисля че на никой не му е приятно да го използват да плаща нещо дето не е свършено. Тук не става дума само за мен а за цяла България. Не си мисли че нямам пари и и ми пречи че плащам сметки на БТК от рода на 5-15лв за това че не са ме обслужили-демек звъниш на номер и докато ти дава свободен сигнал плащаш някакви сумички надувати се главата да слушаш че сме много важни и получаваш мускулна треска на ръката. Само че има един малък проблем че да се хвана аз да водя дела първо трябва да наема адвокат после ходене по дела за което нямам никакво време да се занимавам с ходене прекалено много работа имам

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2008, 14:53
от americanec
бре няма ли някой да му сложи бан на тоя спамер13 ве.това е форум и хората ще си обсъждат всичко каквото им трябва........така че с тези твои десетачета някаде другаде,ходи по канторите ....

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2008, 08:48
от flyhouse
Ами това е БТК- всеки месец напуска 3% от персонала и затова е на този хал.
Жалко, че няма кой да се захване и да проучи нещата, защото приказката на БТК ще има същия край, като този на Авиокомпания Балкан...