Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД
Публикувано на: 08 Юни 2008, 21:24
В резултат на предоставяне на некачествена услуга ADSL BTC 2048 Безкрай – Инст.сам Нямам постоянна връзка към интернет, нормално е да се обадя, за да потърся помощ от обявения Национален Help desk че нямам интернет на тел. 070017111. Но не е нормално да стоя на телефона 24,02мин. и да слушам “Съжеляваме но в момента всички наши консултанти са заети. Моля изчакайте тъй като вашето обаждане е важно за НАС. /защото се трупат парички на тяхна сметка/ Ще ви свържим с наш консултан при първа възможност.” , после музика и така се редуват през цялота време. Накрая след като ти омалее ръката да държиш слушалката след 24мин. се примиряваш, че няма кой да вдигне и се отказваш но затова естесвено си плащаш 3,61лв. без ДДС или с ДДС – 4,33лв. затова че не си бил обслужен.
Моето искане е: да не плащам за това, че не съм била обслужена или да се вдигат тези национални телефони 070017111, защото не ми се плаща за да стоя на телефона освен ако те не искат да платят вредни /мускална треска на ръката и музикална на тъпанчето на потърпевшото ми ухо/.
Хора, не мислите ли, че е крайно време да предприемете нещо сериозно? … няма ли да се намери един юрист, който да защити правата на себе си и на всички хора. Тази компания може да бъде осъдена за огромна сума пари. Направете го!… Аз ще свидетелствам.
Моето искане е: да не плащам за това, че не съм била обслужена или да се вдигат тези национални телефони 070017111, защото не ми се плаща за да стоя на телефона освен ако те не искат да платят вредни /мускална треска на ръката и музикална на тъпанчето на потърпевшото ми ухо/.
Хора, не мислите ли, че е крайно време да предприемете нещо сериозно? … няма ли да се намери един юрист, който да защити правата на себе си и на всички хора. Тази компания може да бъде осъдена за огромна сума пари. Направете го!… Аз ще свидетелствам.