- Дата и час: 25 Яну 2025, 02:43 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Измама от ЧЕЗ
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Измама от ЧЕЗ
Искам да ПРЕДУПРЕДЯ всички за следното. Миналата година през юни, без да искат съгласието ни, ни смениха еднотарифните електромери с електронни двутарифни, сложиха съответно и "часовник". НО... В тримесечните сметки взеха да идват странни цифри: има отделно отчитане на дневна тарифа (Т2 на електромера!!!) и нощна тарифа (Т1 на електромера!!!), но само като киловатчасове, а иначе и за двете пише ЕДНОТАРИФНА и цената е като за дневна тарифа, т. е. ВИСОКАТА ЦЕНА. Обадих се на ЧЕЗ на общия телефон 0700 10010 и оттам Георги (така се представи) ми каза, че взимат като за еднотарифен електромер, защото „нямало подадена молба за двутарифност, а на времето сме били подали молба за еднотарифно отчитане”. Попитах колко струва „услугата” (кавичките мои – xakepxakep) подаване на молба за двутарифно отчитане. Той каза 50,57 лв. (цитирам по памет). Попитах защо не са ни казали, като сменяха електромерите, и той с ехиден, нагъл (меко казано) тон ми каза "да сме се информирали". Казах, че няма как да се информираме за нещо, за което не подозираме, че съществува, и че е редно те да ни кажат, щом сменят електромерите, БЕЗ ДА НИ ПИТАТ. Не последва смислен отговор. Отворих сайта на ЧЕЗ (има Гугъл за целта ЛОЛ) и там почнах да търся в Общите условия, които са единственият официален документ от тяхна страна, регламентиращ „услугите” им. Както и очаквах, там нямаше и дума по въпроса. Отидох и на раздела за „услуги” и видях, че посочената от него цена е за поставяне на нов електромер и „часовник”. Да, ама ние не сме давали молба за такова нещо, а беше тяхна инициатива. Има „услуга” двутарифно отчитане при наличен електромер и ЛИПСА на „часовник” и струва някъде към 29,60 лв. (цитирам по памет). Да, ама ние си имаме и „часовник”, който те поставиха. Оказа се, че няма такава „услуга” за преминаване към двутарифно отчитане при наличен двутарифен електромер и часовник. Обадих се пак на горния номер и случайно попаднах пак на Георги. Казах му, че на сайта няма нищо по темата и че не струва 50,57 лв. Той каза „тогава е 29,60”, на което аз отвърнах, че не важи това, защото ние ИМАМЕ „часовник”. Той каза „толкова струва” и с това приключи разговорът. И сега най-важното. Направи ми впечатление, че нощните киловатчасове са почти колкото дневните – показание на електромера на 13 януари 2009 г. грубо към 340 kWh за миналото тримесечие до тази дата. Отидох да видя електромера и той показваше за нощна тарифа (Т1!!!) грубо към 260 kWh. Това беше на 21 януари. Т. .е повече от седмица след предишното „отчитане”. Значи ЧЕЗ беше надписал към 100 kWh на 13 януари 2009 г. Това са фактите. Изводите оставям на Вас. Чух, че по „Господари на ефира” давали тия дни нещо за т. нар. „еднотарифна”, но не съм го гледал.
- xakepxakep
- Младши потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 26 Юли 2007, 13:46
Re: Измама от ЧЕЗ
Това разминаване в показанията при мен даже беше установено в присъствието на домоуправителя, като само той има ключ за помещението с електромерите. След като пуснах жалба получих отговор приблизително след около 20 дни - "няма разминаване с показанията.Наша комисия провери на място и установи, че всичко е наред!". Пак направихме проверка с домоуправителя като този път исках да заснемем електромера, да направим протокол и т.н. - и .... изненада - вече няма разминаване! Не знам как правят тези "комисии" проверките без присъствието нито на жалбоподателя, нито на домоуправителя, но факт е, че успяха да наместят показанията така, че да им съответстват на фактурите!
- jiji2
- Потребител
- Мнения: 378
- Регистриран на: 11 Фев 2004, 21:38
- Местоположение: Варна
Re: Измама от ЧЕЗ
Ми те си имат ключ от таблото, за да отчитат, и никога не се обаждат, когато правят нещо. А и аз съм домоуправител, пардон председател на ЕС ЛОЛ. И аз мислех да снимам, ама те няма да признаят моята снимка, уверен съм. Само ако присъства нотариус, може би.
- xakepxakep
- Младши потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 26 Юли 2007, 13:46
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 77 госта