Бойкот срещу високите цени на Глобул и МТел
Публикувано на: 31 Авг 2004, 20:04
Колеги, публикувам това, копирайки го директно от друг форум, защото ме мързи да пиша и да се обяснявам. Ясно, че ще има много против, но все пак ако някой се интересува, ето я инициативата. Аз нямам нищо общо с нея, но може да участвам.
СРЯДА, 1 СЕПТЕМВРИ 2004, от 10:00 до 12:00
СРЯДА, 1 СЕПТЕМВРИ 2004, от 14:00 до 16:00
--------------------------------------------------------------------------------
(скоро и други дати докато не се осъзнаят операторите ни)
--------------------------------------------------------------------------------
До всички недоволни от прекомерно високите цени на услугите, наложени от мобилните оператори в България!
До всички, които са принудени да ползват М-Тел и Глобул на невероятно високи цени, несравнимо по-високи от цените в Европа и останалия свят!
Граждани, братя и сестри по мобилен оператор! Жестоката съдба ни е наказала да се родим и живеем в страна, където лакомията и алчността на мобилните оператори не знае граници! Споделеният между М-Тел и Глобул монопол върху мобилните комуникации им позволява да държат невиждано по-високи цени от установените в Европа и цял свят. За сведение, в цяла Европа цените на услугите в този бранш са 5-10 пъти по-ниски, отколкото в България, при това доходите там са несравнимо по-големи. Алчните мобилни оператори М-ТЕЛ и Глобул подържат изкуствено завишени цени на тези услуги в България, за да продължават да скубят и грабят своите клиенти и да трупат милионни печалби на гърба на хората, които се нуждаят от мобилни комуникации в живота и в работата си! Десетки хиляди клиенти на двата оператора в България са принудени да се ограничават в ползването на услугите или да съкращават други свои разходи, дори да се лишават от по-необходими в живота неща, за да могат да си позволят да заплащат месечните си сметки или да си закупуват нов ваучер. Болшинството от абонатите на М-ТЕЛ и Глобул знаят какво е, когато дойде фактурата и погледнеш какво са ти написали че дължиш, да си броиш левчетата до края на месеца, за да си платиш сметката. В повечето случаи сметката включва едва ли не и дълга екскурзия в чужбина, съдейки от исканата сума! Ценообразуването при заплащане на ползваните мобилни услуги така и си остава тайна за нас, клиентите! Невероятно обърканият маниер на съставяне на фактурите прави непосилно разбирането кога е говорено, с кого е говорено, колко време и колко струва все пак услугата...
Да кажем твърдо НЕ на необосновано високите цени на мобилните услуги в България! Да се опитаме да поживеем няколко дни без мобилен телефон, както живяхме доскоро! Целта е да се обърне внимание на масовия потребител и да опитаме да бъдем чути от обществото, да принудим мобилните оператори да намалят драстично цените, дори да ги уеднаквят с нормалните цени в Европа, които са много пъти по-ниски!
Да се обединим и да покажем, че ние, които плащаме, имаме думата!!!
Подрепете нашите искания!
Искаме нормални, съобразени с действителността в България ниски цени на GSM услугите!
--------------------------------------------------------------------------------
Вие получавате това писмо в съответствие с националния протест срещу прекомерно високите цени на мобилните оператори в България.
За 2003 година печалбата на Мобилтел е 359.8 милиона лв, което е повече от 100 млн лв отколкото е печалбата на БТК. Тази печалба се плаща от мен, от теб и от всеки потребител на мобилни телекомуникационни услуги.
Ние нямаме нищо против компаниите в България да печелят, но това не трябва да става за сметка на клиента и чрез монополно поведение и ценообразуване.
Ето защо искаме да обявим твърдото си намерение да отстояваме нашето искане до осъществяването му.
Нека покажем задружност и решимост и заедно да принудим мобилните оператори да реагират на нашите искания.
За целта Ви молим да изключите мобилните си апарати на 1 септември, сряда от 10 до 12 часа и то 14 до 16 часа. Ако не можете да си позволите да изключите мобилния си телефон може да не отговаряте на повикванията в този интервал от време с изключение на неизбежните разговори, които трябва да проведете.
Това е само началото на нашата кампания и със задружните действия можем да променим настоящата действителност, както това са направили потребителите на мобилни услуги в Италия.
Очаквайте допълнителни дати и часове за бойкот на операторите в съответствие с националния протест срещу прекомерно високите цени на мобилните услуги.
http://boikot.hit.bg
Заедно ще успеем!
Моля препратете това писмо на всеки адрес от електронната Ви поща. По този начин писмото бързо и лесно ще достигне до десетки хиляди потребители на мобилни услуги и така нашата инициатива ще има успех. Препратете писмото и на адресите на мобилните оператори:
pr@mobiltel.bg
care@globul.bg
pr@globul.bg
Очаквам вашите реакции и мения!
СРЯДА, 1 СЕПТЕМВРИ 2004, от 10:00 до 12:00
СРЯДА, 1 СЕПТЕМВРИ 2004, от 14:00 до 16:00
--------------------------------------------------------------------------------
(скоро и други дати докато не се осъзнаят операторите ни)
--------------------------------------------------------------------------------
До всички недоволни от прекомерно високите цени на услугите, наложени от мобилните оператори в България!
До всички, които са принудени да ползват М-Тел и Глобул на невероятно високи цени, несравнимо по-високи от цените в Европа и останалия свят!
Граждани, братя и сестри по мобилен оператор! Жестоката съдба ни е наказала да се родим и живеем в страна, където лакомията и алчността на мобилните оператори не знае граници! Споделеният между М-Тел и Глобул монопол върху мобилните комуникации им позволява да държат невиждано по-високи цени от установените в Европа и цял свят. За сведение, в цяла Европа цените на услугите в този бранш са 5-10 пъти по-ниски, отколкото в България, при това доходите там са несравнимо по-големи. Алчните мобилни оператори М-ТЕЛ и Глобул подържат изкуствено завишени цени на тези услуги в България, за да продължават да скубят и грабят своите клиенти и да трупат милионни печалби на гърба на хората, които се нуждаят от мобилни комуникации в живота и в работата си! Десетки хиляди клиенти на двата оператора в България са принудени да се ограничават в ползването на услугите или да съкращават други свои разходи, дори да се лишават от по-необходими в живота неща, за да могат да си позволят да заплащат месечните си сметки или да си закупуват нов ваучер. Болшинството от абонатите на М-ТЕЛ и Глобул знаят какво е, когато дойде фактурата и погледнеш какво са ти написали че дължиш, да си броиш левчетата до края на месеца, за да си платиш сметката. В повечето случаи сметката включва едва ли не и дълга екскурзия в чужбина, съдейки от исканата сума! Ценообразуването при заплащане на ползваните мобилни услуги така и си остава тайна за нас, клиентите! Невероятно обърканият маниер на съставяне на фактурите прави непосилно разбирането кога е говорено, с кого е говорено, колко време и колко струва все пак услугата...
Да кажем твърдо НЕ на необосновано високите цени на мобилните услуги в България! Да се опитаме да поживеем няколко дни без мобилен телефон, както живяхме доскоро! Целта е да се обърне внимание на масовия потребител и да опитаме да бъдем чути от обществото, да принудим мобилните оператори да намалят драстично цените, дори да ги уеднаквят с нормалните цени в Европа, които са много пъти по-ниски!
Да се обединим и да покажем, че ние, които плащаме, имаме думата!!!
Подрепете нашите искания!
Искаме нормални, съобразени с действителността в България ниски цени на GSM услугите!
--------------------------------------------------------------------------------
Вие получавате това писмо в съответствие с националния протест срещу прекомерно високите цени на мобилните оператори в България.
За 2003 година печалбата на Мобилтел е 359.8 милиона лв, което е повече от 100 млн лв отколкото е печалбата на БТК. Тази печалба се плаща от мен, от теб и от всеки потребител на мобилни телекомуникационни услуги.
Ние нямаме нищо против компаниите в България да печелят, но това не трябва да става за сметка на клиента и чрез монополно поведение и ценообразуване.
Ето защо искаме да обявим твърдото си намерение да отстояваме нашето искане до осъществяването му.
Нека покажем задружност и решимост и заедно да принудим мобилните оператори да реагират на нашите искания.
За целта Ви молим да изключите мобилните си апарати на 1 септември, сряда от 10 до 12 часа и то 14 до 16 часа. Ако не можете да си позволите да изключите мобилния си телефон може да не отговаряте на повикванията в този интервал от време с изключение на неизбежните разговори, които трябва да проведете.
Това е само началото на нашата кампания и със задружните действия можем да променим настоящата действителност, както това са направили потребителите на мобилни услуги в Италия.
Очаквайте допълнителни дати и часове за бойкот на операторите в съответствие с националния протест срещу прекомерно високите цени на мобилните услуги.
http://boikot.hit.bg
Заедно ще успеем!
Моля препратете това писмо на всеки адрес от електронната Ви поща. По този начин писмото бързо и лесно ще достигне до десетки хиляди потребители на мобилни услуги и така нашата инициатива ще има успех. Препратете писмото и на адресите на мобилните оператори:
pr@mobiltel.bg
care@globul.bg
pr@globul.bg
Очаквам вашите реакции и мения!