Страница 1 от 1

гараж върху общински терен

МнениеПубликувано на: 01 Ное 2006, 10:59
от Bender
Здравейте, може ли някой да ме светне как точно се сключват договорите с общината с които се дава право да ползваш гараж върху общински терен. Логично е да се сключи договор за наем, а такъв няма. Какво точно представляват тези заповеди за настоняване и въвод или както там се казват, защото и такава нямаме а казват, от общината, че са ни пратили. има ли някой престава какво точно пише в тях и да не би да са описани вътре реквизитите по наемен договор. изобщо всякаква информация ще ми е от полза, защото не съм се сблъсквал с такова ЖИВОТНО.

МнениеПубликувано на: 01 Ное 2006, 19:33
от baudolino
прочети наредбата на месния ОбС за разпореждане с имущество или там както се казва.А сега при нас как е:
1 подяаваш малба в деловодството
2 Км назначава комисия за провеждане на търга
3 насрочва се дата за търга
4 провежда се търг
5 въз основа протокола на комисията Км.издава заповед с която обявява победителя
6 изпраща се писмо с обратна разписка-със заповедта
7 плашташ си наема
8 след няколко дни подписвате договора
може и да съм пропуснал някоя фаза,но в общи линии е това