Здравейте
Нека модераторите решат дали тук е правилното място на тази тема.
Наскоро се сблъсках с едно доста голямо некоректно и непочтено поведение на БТК като реших да НЕ СЕ СЪГЛАСЯ с едностранно променените от тях Общи условия на техния сайт. Моето решение беше да прекратя договора си като клиент, ползващ услуга.та БТК АДСЛ. През какви неволи и перипетии минах всеки може да прочете като изтегли http://rapidshare.com/files/62804881/BT ... I.zip.html
(файла е архив на документи и сканирани страници). Началото е описано във файла odisea_Dupnica.doc в който са описани и различните приложения като факти.
Отварям тази тема с образователна цел и с надеждата, че ако има случаи идентични на моя, то опита ми ще е полезен за всеки тръгнал по този трънлив и труден път - прекратяване на АДСЛ Услугата. Всеки който реши и има време може да се запознае с подробното описание на "Дупнишката одисея" и да ползва приложените документи като подкрепа.
Надявам се, че поне с опита си ще мога да вдъхна вяра на хората, които като мен са заплашвани и манипулирани от БТК.
Желая успех и късмет на всички.
15.10.2007 г.
Никола Дамянов
- Дата и час: 24 Яну 2025, 11:26 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Warning! Внимание! БТК ADSL - некоректност и "капани&qu
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
16 мнения
• Страница 1 от 1
Здравейте !
Май само шегички чета и никакви сериозни коментари ...
Нищо! нЕма лошо !
Лошото може да дойде след 22.10.2007г. т.е. след някояколко дена БТК ще щракнат капана !
Човек трябва сериозно да се замисли и ако има др. избор освен БТК да го направи .
Ще пейсна и моите свободни разсъждения относно договорите но БТК пък дано да помогна на някой ...
================
ВНИМАНИЕ ! WARNING ! AHTUNG ...
"Вратичките" и "капаните" в Общите условия на БТК и придружаващите ги заявления ,за които трябва да внимава потребителя на АДСЛ-услугата!!!
1.Интернет скоростите в договорите са поделени за фирми 1/20, а за физически лица 1/50, което значи, че ако интернета Ви е слаб и мижав, Те /БТК/ не са виновни..., просто Вие сте приели това условие!
Пример: При скорост 1024 Kbps доунлоуд и 128 Kbps ъплоуд, имайки предвид т.1 и някакво СРЕДНО натоварване на трасетата на БТК, Вие ще получавате скорост от по няколко Kbps (около 20), което значи, че едвам-едвам ще можете да разглеждате страници /браузвате/, а всякакъв вид друга комуникация ще бъде блокирана!
2. Навсякъде в договорите скоростта се определя с параметъра "ДО...", а никъде не се споменава за някакъв гарантиран минимум! Това нещо ще ви се изтъкне и от поддръжката на 070017111, ако имате проблем с намалена скорост или бавен интернет.
Коментар: Със съчетанието на т.1 и т.2 господата от БТК "двойно връзват гащите си" относно предоставяне на некачествен /слаб/ интернет и единственото Ваше право си остава да си плащате редовно без привилегията да мрънкате или недоволствате от лоша услуга!!! За прекратяване на договора въобще и дума не може да става!!!
3.Точки от ОУ, при които БТК не носи отговорност :
"5.4.1. Планирани профилактични ремонти или мероприятия с цел оптимизиране на качествени параметри на Услугата и аварийни ремонти;
5.4.2. Повреда или смущения в телефонните линии до отстраняване на повредата или смущението и/или спиране на електрическото захранване на регионалната или национална електрическа мрежа до възстановяване на захранването;
5.4.3. Когато Потребителят използва алтернативно оборудване - до отстраняване на това оборудване и замяната му с подходящо оборудване, както и при самоуправно отстраняване на повреди в оборудването, предоставено от БТК от страна на Потребителя;
5.4.4. При настъпване на обстоятелства от непреодолима сила до отпадането им;
5.4.5. Когато Потребителят ползва Услугата по начин, който затруднява или пречи на нормалната работа на други потребители на БТК или им причинява щети;
5.4.6. Когато Интернет не е достъпен от мрежата на БТК до осигуряване на такъв достъп;
5.4.7. Когато Потребителят забавя плащането на Услугата повече от 10 (десет) дни след определената крайна дата на плащане (падежа);
5.4.8. Когато Потребителят използва Услугата на повече клиентски потребителски станции, отколкото е посочено в Спецификацията на БТК АДСЛ услугите и ценовата листа за съответната АДСЛ Услуга."
Извод: При проблеми на БТК с доставката на интернет можете да останете без връзка с дни или седмици, но в крайна сметка Вие не може да ги смените като Ваш доставчик... В най добрият случай ще Ви бъде приспадната някаква сума от месечният абонамент, а "привилегията" да си плащате редовно до края на договора си остава желязна и непоклатима!
4. Никога не подписвайте договор с включена "Промоция"!!! Ако имате такова упоменаване при подаване на заявлението си, Вие губите автоматично правото си да не приемате ново едностранно променяне на ОУ от страна БТК.
Коментар: За в бъдеще съм сигурен, че всички абонати на БТК ще са само от промоции... Разбираемо е защо, когато четете горното!
Към днешна дата е жалко за всички потребители на АДСЛ, които са ползували "промоции"! Те нямат право да НЕ приемат новите ОУ влезли в сила от 22.09.2007 г.! /това ми го разясни една от служителките/ (
5. За новите абонати: Внимавайте с нововъведените вече "специални условия" във Вашите заявления! Там "уловката" е следната - Ако евентуално забравите да предупредите БТК в едномесечен срок преди изтичане на договора за прекратяването му, то Вие удължавате договора си с 12 месеца и спасение през този период НЯМА! Т.е. остава си вашето неоспоримо и непроменимо право да си плащате редовно!
Много хитро е това !
Прави са хората когато казват, че всяко невнимание се наказва!!!
6. Промяна на цените!
"6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведоми Потребителя като публикува промяната на цените в един ежедневник и/или на уеб страницата си в срок от 1 (един) месец преди влизането им в сила като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в гореспоменатия срок Потребителят не изпрати предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на цените, тази промяна автоматично влиза в сила след изтичането на срока посочен в точка 6.8.1."
Коментар: "За бога братя не купувайте " ) Значи, ако случайно пропуснете при редовното си ежемесечно и подробно четене на сайта на БТК, че случайно са приели нови цени, то Вие може (неслучайно) да се озовете със сметка много по-голяма от досегашната си! Е разбира се, ако не сте "възразили"! Тънкостта е в това, че трябва да "възразите" точно навреме, иначе приемате всичко безусловно!
Размисли: Как ли ще е с хората с "промоциите" ? Те нали май нямат "право на глас" ???
7.Препоръка : Ежемесечно четете редовно сайта на БТК и по-точно ОУ на БТК! Те винаги имат право едностранно да променят условията си, които ако не оспорите в срок, то безусловно приемате.
Отговорността си е изцяло Ваша!!!
Просто да сте си отваряли очите.
п.п. Предложените коментари и факти в този документ не претендират за изчерпателност. Те са съставени на "прима виста" без детайлна и правна аргументация. Всеки има право да ги допълва и коригира.
Но скоро професионалисти по право и адвокати ще се произнесат компетентно върху тяхната "тежест" и ще се отговори на въпроса: "Има ли такова чудо у Европата, или само у нас (в България) капиталистите-монополисти имат право да правят каквото си поискат с клиентите?"
Май само шегички чета и никакви сериозни коментари ...
Нищо! нЕма лошо !
Лошото може да дойде след 22.10.2007г. т.е. след някояколко дена БТК ще щракнат капана !
Човек трябва сериозно да се замисли и ако има др. избор освен БТК да го направи .
Ще пейсна и моите свободни разсъждения относно договорите но БТК пък дано да помогна на някой ...
================
ВНИМАНИЕ ! WARNING ! AHTUNG ...
"Вратичките" и "капаните" в Общите условия на БТК и придружаващите ги заявления ,за които трябва да внимава потребителя на АДСЛ-услугата!!!
1.Интернет скоростите в договорите са поделени за фирми 1/20, а за физически лица 1/50, което значи, че ако интернета Ви е слаб и мижав, Те /БТК/ не са виновни..., просто Вие сте приели това условие!
Пример: При скорост 1024 Kbps доунлоуд и 128 Kbps ъплоуд, имайки предвид т.1 и някакво СРЕДНО натоварване на трасетата на БТК, Вие ще получавате скорост от по няколко Kbps (около 20), което значи, че едвам-едвам ще можете да разглеждате страници /браузвате/, а всякакъв вид друга комуникация ще бъде блокирана!
2. Навсякъде в договорите скоростта се определя с параметъра "ДО...", а никъде не се споменава за някакъв гарантиран минимум! Това нещо ще ви се изтъкне и от поддръжката на 070017111, ако имате проблем с намалена скорост или бавен интернет.
Коментар: Със съчетанието на т.1 и т.2 господата от БТК "двойно връзват гащите си" относно предоставяне на некачествен /слаб/ интернет и единственото Ваше право си остава да си плащате редовно без привилегията да мрънкате или недоволствате от лоша услуга!!! За прекратяване на договора въобще и дума не може да става!!!
3.Точки от ОУ, при които БТК не носи отговорност :
"5.4.1. Планирани профилактични ремонти или мероприятия с цел оптимизиране на качествени параметри на Услугата и аварийни ремонти;
5.4.2. Повреда или смущения в телефонните линии до отстраняване на повредата или смущението и/или спиране на електрическото захранване на регионалната или национална електрическа мрежа до възстановяване на захранването;
5.4.3. Когато Потребителят използва алтернативно оборудване - до отстраняване на това оборудване и замяната му с подходящо оборудване, както и при самоуправно отстраняване на повреди в оборудването, предоставено от БТК от страна на Потребителя;
5.4.4. При настъпване на обстоятелства от непреодолима сила до отпадането им;
5.4.5. Когато Потребителят ползва Услугата по начин, който затруднява или пречи на нормалната работа на други потребители на БТК или им причинява щети;
5.4.6. Когато Интернет не е достъпен от мрежата на БТК до осигуряване на такъв достъп;
5.4.7. Когато Потребителят забавя плащането на Услугата повече от 10 (десет) дни след определената крайна дата на плащане (падежа);
5.4.8. Когато Потребителят използва Услугата на повече клиентски потребителски станции, отколкото е посочено в Спецификацията на БТК АДСЛ услугите и ценовата листа за съответната АДСЛ Услуга."
Извод: При проблеми на БТК с доставката на интернет можете да останете без връзка с дни или седмици, но в крайна сметка Вие не може да ги смените като Ваш доставчик... В най добрият случай ще Ви бъде приспадната някаква сума от месечният абонамент, а "привилегията" да си плащате редовно до края на договора си остава желязна и непоклатима!
4. Никога не подписвайте договор с включена "Промоция"!!! Ако имате такова упоменаване при подаване на заявлението си, Вие губите автоматично правото си да не приемате ново едностранно променяне на ОУ от страна БТК.
Коментар: За в бъдеще съм сигурен, че всички абонати на БТК ще са само от промоции... Разбираемо е защо, когато четете горното!
Към днешна дата е жалко за всички потребители на АДСЛ, които са ползували "промоции"! Те нямат право да НЕ приемат новите ОУ влезли в сила от 22.09.2007 г.! /това ми го разясни една от служителките/ (
5. За новите абонати: Внимавайте с нововъведените вече "специални условия" във Вашите заявления! Там "уловката" е следната - Ако евентуално забравите да предупредите БТК в едномесечен срок преди изтичане на договора за прекратяването му, то Вие удължавате договора си с 12 месеца и спасение през този период НЯМА! Т.е. остава си вашето неоспоримо и непроменимо право да си плащате редовно!
Много хитро е това !
Прави са хората когато казват, че всяко невнимание се наказва!!!
6. Промяна на цените!
"6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведоми Потребителя като публикува промяната на цените в един ежедневник и/или на уеб страницата си в срок от 1 (един) месец преди влизането им в сила като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в гореспоменатия срок Потребителят не изпрати предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на цените, тази промяна автоматично влиза в сила след изтичането на срока посочен в точка 6.8.1."
Коментар: "За бога братя не купувайте " ) Значи, ако случайно пропуснете при редовното си ежемесечно и подробно четене на сайта на БТК, че случайно са приели нови цени, то Вие може (неслучайно) да се озовете със сметка много по-голяма от досегашната си! Е разбира се, ако не сте "възразили"! Тънкостта е в това, че трябва да "възразите" точно навреме, иначе приемате всичко безусловно!
Размисли: Как ли ще е с хората с "промоциите" ? Те нали май нямат "право на глас" ???
7.Препоръка : Ежемесечно четете редовно сайта на БТК и по-точно ОУ на БТК! Те винаги имат право едностранно да променят условията си, които ако не оспорите в срок, то безусловно приемате.
Отговорността си е изцяло Ваша!!!
Просто да сте си отваряли очите.
п.п. Предложените коментари и факти в този документ не претендират за изчерпателност. Те са съставени на "прима виста" без детайлна и правна аргументация. Всеки има право да ги допълва и коригира.
Но скоро професионалисти по право и адвокати ще се произнесат компетентно върху тяхната "тежест" и ще се отговори на въпроса: "Има ли такова чудо у Европата, или само у нас (в България) капиталистите-монополисти имат право да правят каквото си поискат с клиентите?"
- damianov.GK
- Нов потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 16 Окт 2007, 08:43
Здравейте!
Борбата срещу информационното затъмнение относно новите ОУ на БТК продължава.
Платените форуми ни трият ,слагат в "трета глуха" или в черни списъци!
Има нова регистрация на nikola.gk в над 70 от най-четените форуми в БГ ,в които с темата "Знаете ли ,че...?"
се информират потребителите.
Ето и копието:
"От 22.09.2007 година БТК има едностранно променени нови "Общи условия за ползване на услугата БТК-АДСЛ" (ОУ) на сайта си.
Прочетохте ли ги???
Всеки неприел новите ОУ може да прекрати договора си БЕЗ НЕУСТОЙКИ!!!
Трябва само да се възрази писмено в 30 дневен срок (демек до 22.10.2007).
А след 22.10.2007 всички потребите безусловно приемат новите ОУ на БТК. Мърдане няма.
Хора, четете и мислете бързо - НЯМА ВРЕМЕ!!!
п.п. Смяната на доставчик е трудно и неудобно нещо, но ако има нещо по-подходящо от БТК около вас - изберете го!!! Сега му е времето.
п.п2. Поради информационното затъмнение и платената журналистика относно коментираната тема, заостряме вниманието на модераторите,
които са решили да злоупотребят с темата, като я изтрият или сложат в "3-та глуха". След 22.10.2007 г. ще има статистика
за топ 10 най-некоректен форум. който не се полага грижи за информирането на своите потребители и защита на техните права." /край на цитата/
Поради факта ,че времето е ограничено /22.10.2007г.е след няколко дни/ ,а хората се ограмотяват трудно нека всеки,
който е съпричастен към изтънелият бюджет на нашите сънародници ,да помогне и да популяризира тези факти.
1.Може да се регистрирате в познати от Вас форуми и да предизвикате информационна дискусия.
2.Да коментирате с близки и познати и да ги информирате за тяхното право на избор.
3.Да предизвикате медиен интерес ./това е невъзможно обаче,вЕрвайте ми!/
Поздрави и успех на всички !
п.п.Приемам всякаква подкрепа и идеи от съвестни хора !
Борбата срещу информационното затъмнение относно новите ОУ на БТК продължава.
Платените форуми ни трият ,слагат в "трета глуха" или в черни списъци!
Има нова регистрация на nikola.gk в над 70 от най-четените форуми в БГ ,в които с темата "Знаете ли ,че...?"
се информират потребителите.
Ето и копието:
"От 22.09.2007 година БТК има едностранно променени нови "Общи условия за ползване на услугата БТК-АДСЛ" (ОУ) на сайта си.
Прочетохте ли ги???
Всеки неприел новите ОУ може да прекрати договора си БЕЗ НЕУСТОЙКИ!!!
Трябва само да се възрази писмено в 30 дневен срок (демек до 22.10.2007).
А след 22.10.2007 всички потребите безусловно приемат новите ОУ на БТК. Мърдане няма.
Хора, четете и мислете бързо - НЯМА ВРЕМЕ!!!
п.п. Смяната на доставчик е трудно и неудобно нещо, но ако има нещо по-подходящо от БТК около вас - изберете го!!! Сега му е времето.
п.п2. Поради информационното затъмнение и платената журналистика относно коментираната тема, заостряме вниманието на модераторите,
които са решили да злоупотребят с темата, като я изтрият или сложат в "3-та глуха". След 22.10.2007 г. ще има статистика
за топ 10 най-некоректен форум. който не се полага грижи за информирането на своите потребители и защита на техните права." /край на цитата/
Поради факта ,че времето е ограничено /22.10.2007г.е след няколко дни/ ,а хората се ограмотяват трудно нека всеки,
който е съпричастен към изтънелият бюджет на нашите сънародници ,да помогне и да популяризира тези факти.
1.Може да се регистрирате в познати от Вас форуми и да предизвикате информационна дискусия.
2.Да коментирате с близки и познати и да ги информирате за тяхното право на избор.
3.Да предизвикате медиен интерес ./това е невъзможно обаче,вЕрвайте ми!/
Поздрави и успех на всички !
п.п.Приемам всякаква подкрепа и идеи от съвестни хора !
- damianov.GK
- Нов потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 16 Окт 2007, 08:43
Всичко това е любопитно, но от изложеното дотук, правя извода, че не сте формулирали конкретно искане или въпрос.
В случай, че имате намерение да постигнете конкретен резултат при бегъл прочит виждам две самостоятелни възможности.
В случай, че имате намерение да постигнете конкретен резултат при бегъл прочит виждам две самостоятелни възможности.
- dask
- Потребител
- Мнения: 163
- Регистриран на: 17 Апр 2006, 10:59
dask написа:Всичко това е любопитно, но от изложеното дотук, правя извода, че не сте формулирали конкретно искане или въпрос.
В случай, че имате намерение да постигнете конкретен резултат при бегъл прочит виждам две самостоятелни възможности.
Здравейте!
За сега няма конкретно искане или въпрос ,защото целта на поста е информативна. Просто искам хората потребители на АДСЛ услугата да знаят ,че имат право на избор.Това право за сега е заглушено и в информационно затъмнение!
След време може би ще ми е нужна правна консултация и ще се възползувам от форума да поставя някакви казуси за решения.
Поздрави и успех !
- damianov.GK
- Нов потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 16 Окт 2007, 08:43
Aбе понеже при нас не успях да се сдържа да не те пратя скорострелно в коша, та не можах да те питам. Къде ще я пускате тая "топ 10 класация"?
На http://www.damianovgk.com ли?
И кои са засега фаворитите? Имаме ли шанс ние?
На http://www.damianovgk.com ли?
И кои са засега фаворитите? Имаме ли шанс ние?
Последна промяна Trapped на 26 Окт 2007, 23:09, променена общо 1 път
-
Trapped - Потребител
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29 Окт 2006, 18:31
Аз също имах проблем с ADSL-a: възползвайки се от великденското им намаление попълних формуляр в пощенската станция и уж да плащам по 28 лв за скорост 1024 Kbps доунлоуд. Да ама не - останах разочарована и прекарана, че трябваше да си платя 31 лв. , т. е. без да се възползвам от промоцията. След многократни разговори на горещия им тел. и жалби се оказа, че трябвало изрично да спомена , че искам да се възползвам от промоцията, а не като балама да плащам пълна такса . и накрая за да съм удовлетворена лятото се възползвах от услугата им и си го увеличих двойно на 2048 - за същата такса и поне малко съм удовлетворена. ЯВНО В БТК ИМАТ ДЕВИЗ - ПРЕКАРАЙ БЛИЖНИЯ.
- ve.ba
- Нов потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 01 Окт 2007, 15:49
Най-много ми допада новата им оферта "512кбпс за 19.90лв" и с малък незначителен труднопрочитаем на обикновените телевизори шрифт "договорът е за 2г" .Колко пилци изпадаха и на тази "оферта"
- Logan
- Потребител
- Мнения: 146
- Регистриран на: 20 Мар 2007, 17:52
- Местоположение: Търговище
Така и не разбирам какви цени се променят едностранно след 22,10,2007 г. ?!?
С Уважение: ............................
- nikilex
- Потребител
- Мнения: 433
- Регистриран на: 31 Дек 2004, 21:31
- Местоположение: Варна
nikilex написа:Така и не разбирам какви цени се променят едностранно след 22,10,2007 г. ?!?
Цените не се променят само Общите им условия с които се "затяга дисциплината ,а има вероятност да се озовеш и с нова ценова листа за в бъдеще ,к8оято ако не оспориш в срок ще си я приел и съгласил с нея безпрекословно !
Поздрави !
А ето и малко опит от колега "дръзнал" да си маха АДСЛ-ла :
"Днес подадох молба-заявление за прекратяване на договора ми с БТК за услугата АДСЛ поради несъгласие с едностранната промяна от тяхна страна на общите условия. След 1 час ми се обадиха, че ще удовлетворят молбата ми и договорът ще бъде прекратен както е посочено - без никакви дължими от мен обезщетения или неустойки.
Процедурата е следната:
1. Отивате в БТК Център (за предпочитане НЕ централния на Гурко - там са ОЖАСТ!!! В Метро 1 на Цариградско вече знаят как става Smile
2. Подавате молба-заявление за прекратяване на договора ви за ползване на БТК АДСЛ поради промяната на общите условия едностранно от БТК АД. Посочвате, че съгласно информацията в официалния сайт на БТК АД в този случай имате право договорът ви да бъде прекратен без да дължите обезщетение.
3. Упоменавате ДАТАТА и в КОЙ център на БТК подавате молбата.
4. Подписвате се и оставяте място за името и подписа на служителя на БТК.
5. Настоявате молбата да бъде заведена в книгата за клиенти и рекламации с входящ номер (там също се подписвате). Сравнявате дали номера от книгата е същият, като даденият ви от служителя.
6. Копирате молбата и предавате оригинала на служителя на БТК, а копието и талончето с входящия номер задържате за себе си.
7. Чакате ... обаждат се изумително бързо щом установят, че вече не могат да ви размотават.
8. Ще ви уведомят, че трябва да предадете съответното оборудване преди 22.10.2007 (датата, на която изтича едномесечния срок от промяната на условията).
П.П. Дано съм бил полезен.
П.П.2 Никола, благодарности - без твоята информация нямаше да имам и представа. "
- nikola.gk
- Нов потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18 Окт 2007, 11:21
Още утре ще взема да се пробвам по тяхните нови условия:
6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни
едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведомява Потребителя като публикува промяната на
цените в един ежедневник и/ или на Уеб страницата си в срок
от 1 (един) месец преди влизането им в сила, като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено
предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди
новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в горепосочения срок Потребителят не изпрати
предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на
цените, тази промяна автоматично влиза в сила след
изтичането на срока посочен в т.6.8.1.
В смисъл, че Ние така предварително не сме се разбирали !!!
Считам обаче, че развода ще трябва да е "по взаимно съгласие", именно: 8.5. Изключения
Потребителят няма да дължи на БТК заплащане на оставащите месечни
вноски до изтичането на минималния срок на Договора (6,12 или 24 месеца)
в случаите по т.8.6.1, 8.6.2, 8.6.3, 8.6.4 и 8.6.8.
...и по конкретно: 8.6.1. При взаимно съгласие на двете страни;
П. П. Местният/провинциален И-Нет доставчик предлага срещу 30 лв. без първ. вноска, скорост до 7 168 МБ, при Неограничен достъп...
6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни
едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведомява Потребителя като публикува промяната на
цените в един ежедневник и/ или на Уеб страницата си в срок
от 1 (един) месец преди влизането им в сила, като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено
предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди
новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в горепосочения срок Потребителят не изпрати
предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на
цените, тази промяна автоматично влиза в сила след
изтичането на срока посочен в т.6.8.1.
В смисъл, че Ние така предварително не сме се разбирали !!!
Считам обаче, че развода ще трябва да е "по взаимно съгласие", именно: 8.5. Изключения
Потребителят няма да дължи на БТК заплащане на оставащите месечни
вноски до изтичането на минималния срок на Договора (6,12 или 24 месеца)
в случаите по т.8.6.1, 8.6.2, 8.6.3, 8.6.4 и 8.6.8.
...и по конкретно: 8.6.1. При взаимно съгласие на двете страни;
П. П. Местният/провинциален И-Нет доставчик предлага срещу 30 лв. без първ. вноска, скорост до 7 168 МБ, при Неограничен достъп...
С Уважение: ............................
- nikilex
- Потребител
- Мнения: 433
- Регистриран на: 31 Дек 2004, 21:31
- Местоположение: Варна
Здравей nikilex !
Не искам да съм лош пророк ,но пробата ти мисля ,че ще е неуспешна.
Нямаш си на представа последната седмица колко хора са решили да си спрат услугата АДСЛ по най-законен начин ,а какви проблеми са имали!
Зор голям да приемат по едно уведомително писмо за несъгласие...
При твоето положение "взаимно съгласие" мисля ,че няма да има след като не си възразил до вчера на новите ОУ.
Според мен "мандалото е хлопнало" и отърване от договорите без неустойки ,освен ако БТК не решат ,че сам си им неизгоден НЯМА !
Успех ти желая !
Не искам да съм лош пророк ,но пробата ти мисля ,че ще е неуспешна.
Нямаш си на представа последната седмица колко хора са решили да си спрат услугата АДСЛ по най-законен начин ,а какви проблеми са имали!
Зор голям да приемат по едно уведомително писмо за несъгласие...
При твоето положение "взаимно съгласие" мисля ,че няма да има след като не си възразил до вчера на новите ОУ.
Според мен "мандалото е хлопнало" и отърване от договорите без неустойки ,освен ако БТК не решат ,че сам си им неизгоден НЯМА !
Успех ти желая !
- nikola.gk
- Нов потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18 Окт 2007, 11:21
Днес имаше голяма опашка и се отказах да чакам, но в сайта им така и не забелязвам каква е връзката с датата 22,10,2007 г. ?!?
С Уважение: ............................
- nikilex
- Потребител
- Мнения: 433
- Регистриран на: 31 Дек 2004, 21:31
- Местоположение: Варна
nikilex написа:Днес имаше голяма опашка и се отказах да чакам, но в сайта им така и не забелязвам каква е връзката с датата 22,10,2007 г. ?!?
Dobre че ви има. Обичам ви.
А моите у дома ме тормозят да се включваме към това чудо.
Към кого другого да се насоча за София?
Лек и според ден на всички
- krem_karamel
- Потребител
- Мнения: 195
- Регистриран на: 20 Ное 2006, 12:20
здравейте,
а ако вече сме подписали новите общи условия (договора с БТК е сключен 12.2007) има ли н-н да се разтрогне.
П.С. Интернета им е отврат - прекъсва, бавен, много зле, съпорта им е само за парлама.
а ако вече сме подписали новите общи условия (договора с БТК е сключен 12.2007) има ли н-н да се разтрогне.
П.С. Интернета им е отврат - прекъсва, бавен, много зле, съпорта им е само за парлама.
- burningice
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20 Фев 2008, 15:11
16 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта