- Дата и час: 24 Яну 2025, 08:29 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Жалване срещу сметка на БТК
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
Жалване срещу сметка на БТК
За миналия месец получих сметка от БТК за телефонен пост, в която беше начислена двойна такса и двойно стойността на разговорите. Общо искаха да им заплатя с 150 лв повече! На някой това може да се стори незначително. След оплакване пред служители на БТК и разтакаване, шефката на Варненска поща каза, че трябва да се заплати сметката. Евентуално след няколко месеца ще бъда компенсиран. От толкова години, никога не са ми начислявали двойно сметката в БТК. Както знаете те са монополисти, номера също всеки вече ми го знае. Дайте ми съвет кой може да ми помогне, защото следващата сметка може отново да е надписана. При реални разговори за 30 лв имам сметка 200 лв. В сметката ясно се вижда как има начислени по няколко пъти абонаментна такса и сума на разговорите. Ако имате подобен случай споделете. Благодаря!
- nikilokumcho
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30 Юли 2007, 15:28
Това, което мога да Ви препоръчам е да пуснете жалба или молба, в която да помолите да Ви бъде преразгледана сметката, като приложите съответно сметката за месеца, в който имате начисления, а също така да поискате подробна разпечатка на разговорите, които сте провел/а през този период.Със сигурност ще чакате дълго и ще Ви размотават, но щом сте сигурни, че има злоупотреба си търсете правата по всеки възможен начин.Аз самата също съм се "парила" но не от БТК, а от един от мобилните ни оператори.
Желая Ви успях!
Желая Ви успях!
- renka_82
- Потребител
- Мнения: 109
- Регистриран на: 02 Авг 2006, 12:26
renka_82 написа:Това, което мога да Ви препоръчам е да пуснете жалба или молба, в която да помолите да Ви бъде преразгледана сметката, като приложите съответно сметката за месеца, в който имате начисления, а също така да поискате подробна разпечатка на разговорите, които сте провел/а през този период.Със сигурност ще чакате дълго и ще Ви размотават, но щом сте сигурни, че има злоупотреба си търсете правата по всеки възможен начин.Аз самата също съм се "парила" но не от БТК, а от един от мобилните ни оператори.
Желая Ви успях!
Благодаря за съвета. Единствено ме притеснява факта, че ще ми спрат телефона за неплатена сметка, а платя ли я значи че няма да ми се върнат парите. Интересува ме на кого да се жалвам, за да има ефект.
- nikilokumcho
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30 Юли 2007, 15:28
Жалбата/молаба трябва да бъде адресирана до Изпълнителния директор на "БТК"АД.Това,че няма да Ви се върнат парите не е точно така.Ако се докаже, че има надписване на сметка, следва да Ви върнат сумата, която сте платил, но за целта си пазете всички документи, с които можете да удостоверите, че сте платил завишената сума.А ако откажат да Ви върнат сумата си има други начини, които не са много благоприятни за тях можете винаги да си търсите правата по съдебен ред.
http://www.btc.bg/bg/directors.php
Прегледайте сайта на БТК-а и се запознайте с общия договор между БТК и всички негови абонати.
http://www.btc.bg/bg/directors.php
Прегледайте сайта на БТК-а и се запознайте с общия договор между БТК и всички негови абонати.
- renka_82
- Потребител
- Мнения: 109
- Регистриран на: 02 Авг 2006, 12:26
renka_82 написа:Жалбата/молаба трябва да бъде адресирана до Изпълнителния директор на "БТК"АД.Това,че няма да Ви се върнат парите не е точно така.Ако се докаже, че има надписване на сметка, следва да Ви върнат сумата, която сте платил, но за целта си пазете всички документи, с които можете да удостоверите, че сте платил завишената сума.А ако откажат да Ви върнат сумата си има други начини, които не са много благоприятни за тях можете винаги да си търсите правата по съдебен ред.
http://www.btc.bg/bg/directors.php
Прегледайте сайта на БТК-а и се запознайте с общия договор между БТК и всички негови абонати.
Благодаря за взетото отношение. Ще действам както ме съветвате. Поздрави!
- nikilokumcho
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30 Юли 2007, 15:28
6 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта