- Дата и час: 03 Фев 2025, 15:09 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
.....
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
4 мнения
• Страница 1 от 1
.....
Последна промяна kalahan2008 на 15 Юни 2008, 21:52, променена общо 1 път
- kalahan2008
- Активен потребител
- Мнения: 4243
- Регистриран на: 12 Фев 2008, 10:53
Последна промяна kalahan2008 на 15 Юни 2008, 21:52, променена общо 1 път
- kalahan2008
- Активен потребител
- Мнения: 4243
- Регистриран на: 12 Фев 2008, 10:53
Познавам в детайли механизмът на работа на КЗК и моята критика е по отношение липсата на компетентни кадри и безпристрастността на администрацията и комисията. Не е нормално директор на важна дирекция в КЗК да е човек продавал гащи и чорапи на Женския пазар...
Колкото до статията... не подкрепям критиката на автора към българското законодателство. То напълно съответства на най-модерните тенденции в развитието на правото на конкуренцията. Следва да се прави разлика кога КЗК се произнася относно казуси от областта на "антитръста" и нелоялната конкуренция. При първите - картели, злоупотреби... - крайната цел е защитата интересите на потребителите, докато при нелоялната конкуренция КЗК администрира спорове между търговци. Компетентността на КЗК по спорове относно нелоялна конкуренция е специфика на българската система за защита на конкуренцията, която често е критикувана от чужди експерти. Проблемът не е в законовата рамка относно нелоялната конкуренция и конкуренцията изобсто, а в това, че КЗК се превърна в легитимиращ орган на спорни политически решения - примери: мобилният лиценз на БТК, автомагистрала Тракия.... Изобщо, четат закона като дявола Евангелието и фаворизират определени предприятия за сметка на други.
Колкото до статията... не подкрепям критиката на автора към българското законодателство. То напълно съответства на най-модерните тенденции в развитието на правото на конкуренцията. Следва да се прави разлика кога КЗК се произнася относно казуси от областта на "антитръста" и нелоялната конкуренция. При първите - картели, злоупотреби... - крайната цел е защитата интересите на потребителите, докато при нелоялната конкуренция КЗК администрира спорове между търговци. Компетентността на КЗК по спорове относно нелоялна конкуренция е специфика на българската система за защита на конкуренцията, която често е критикувана от чужди експерти. Проблемът не е в законовата рамка относно нелоялната конкуренция и конкуренцията изобсто, а в това, че КЗК се превърна в легитимиращ орган на спорни политически решения - примери: мобилният лиценз на БТК, автомагистрала Тракия.... Изобщо, четат закона като дявола Евангелието и фаворизират определени предприятия за сметка на други.
- milisto.jur
- Младши потребител
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17 Окт 2007, 16:53
4 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 76 госта