В резултат на предоставяне на некачествена услуга ADSL BTC 2048 Безкрай – Инст.сам Нямам постоянна връзка към интернет, нормално е да се обадя, за да потърся помощ от обявения Национален Help desk че нямам интернет на тел. 070017111. Но не е нормално да стоя на телефона 24,02мин. и да слушам “Съжеляваме но в момента всички наши консултанти са заети. Моля изчакайте тъй като вашето обаждане е важно за НАС. /защото се трупат парички на тяхна сметка/ Ще ви свържим с наш консултан при първа възможност.” , после музика и така се редуват през цялота време. Накрая след като ти омалее ръката да държиш слушалката след 24мин. се примиряваш, че няма кой да вдигне и се отказваш но затова естесвено си плащаш 3,61лв. без ДДС или с ДДС – 4,33лв. затова че не си бил обслужен.
Моето искане е: да не плащам за това, че не съм била обслужена или да се вдигат тези национални телефони 070017111, защото не ми се плаща за да стоя на телефона освен ако те не искат да платят вредни /мускална треска на ръката и музикална на тъпанчето на потърпевшото ми ухо/.
Хора, не мислите ли, че е крайно време да предприемете нещо сериозно? … няма ли да се намери един юрист, който да защити правата на себе си и на всички хора. Тази компания може да бъде осъдена за огромна сума пари. Направете го!… Аз ще свидетелствам.
- Дата и час: 24 Яну 2025, 21:38 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
8 мнения
• Страница 1 от 1
Тези дни заради наводненията имаше проблеми при всички интернет-доставчици, вкл. и прехваления, "не зависещ от времете" ADSL
Ако потърсите във форума, ще видите доста ругатни по адрес на тази услуга в разновидностите й. Не се надявайте "някой нещо да направи". Ако имате време и пари - търсете адвокат и завеждайте дело.
Ако потърсите във форума, ще видите доста ругатни по адрес на тази услуга в разновидностите й. Не се надявайте "някой нещо да направи". Ако имате време и пари - търсете адвокат и завеждайте дело.
Χαῖρε, Ανδρέςκω, ὁ Κύριος μετὰ σοῦ !
http://www.youtube.com/watch?v=hJMUewVpB5Y
http://www.youtube.com/watch?v=hJMUewVpB5Y
-
gudio - Активен потребител
- Мнения: 3128
- Регистриран на: 01 Мар 2006, 19:39
до spammer13
Не искам вие да работите ама сматам че те наистина си го заслужават защото са мушенници. А аз немога защото не съм адвокат.
- titi74
- Нов потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16 Яну 2007, 23:25
Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД
искам да попитам в какъв документ да оформя несъгласието си с издадената ми от БТК фактура. Идеята е ако се наложи да послужи пред съда.
- p.ge0rgieva
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 11 Юни 2008, 12:04
do spammer13
Ти на всяка филия миродия ле слагаш?!
Не знам защо постоянно даваш някакви отговори - за да си вдигаш рейтинга или ...?
Мисля че на никой не му е приятно да го използват да плаща нещо дето не е свършено. Тук не става дума само за мен а за цяла България. Не си мисли че нямам пари и и ми пречи че плащам сметки на БТК от рода на 5-15лв за това че не са ме обслужили-демек звъниш на номер и докато ти дава свободен сигнал плащаш някакви сумички надувати се главата да слушаш че сме много важни и получаваш мускулна треска на ръката. Само че има един малък проблем че да се хвана аз да водя дела първо трябва да наема адвокат после ходене по дела за което нямам никакво време да се занимавам с ходене прекалено много работа имам
Не знам защо постоянно даваш някакви отговори - за да си вдигаш рейтинга или ...?
Мисля че на никой не му е приятно да го използват да плаща нещо дето не е свършено. Тук не става дума само за мен а за цяла България. Не си мисли че нямам пари и и ми пречи че плащам сметки на БТК от рода на 5-15лв за това че не са ме обслужили-демек звъниш на номер и докато ти дава свободен сигнал плащаш някакви сумички надувати се главата да слушаш че сме много важни и получаваш мускулна треска на ръката. Само че има един малък проблем че да се хвана аз да водя дела първо трябва да наема адвокат после ходене по дела за което нямам никакво време да се занимавам с ходене прекалено много работа имам
- titi74
- Нов потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16 Яну 2007, 23:25
бре няма ли някой да му сложи бан на тоя спамер13 ве.това е форум и хората ще си обсъждат всичко каквото им трябва........така че с тези твои десетачета някаде другаде,ходи по канторите ....
- americanec
- Нов потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 05 Авг 2007, 10:01
Ами това е БТК- всеки месец напуска 3% от персонала и затова е на този хал.
Жалко, че няма кой да се захване и да проучи нещата, защото приказката на БТК ще има същия край, като този на Авиокомпания Балкан...
Жалко, че няма кой да се захване и да проучи нещата, защото приказката на БТК ще има същия край, като този на Авиокомпания Балкан...
- flyhouse
- Младши потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 22 Юни 2008, 08:22
8 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта