начало

Нова мода – съдии искат особени представители да плащат държавни такси и депозити Нова мода – съдии искат особени представители да плащат държавни такси и депозити

Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД

Мнениеот titi74 » 08 Юни 2008, 21:24

В резултат на предоставяне на некачествена услуга ADSL BTC 2048 Безкрай – Инст.сам Нямам постоянна връзка към интернет, нормално е да се обадя, за да потърся помощ от обявения Национален Help desk че нямам интернет на тел. 070017111. Но не е нормално да стоя на телефона 24,02мин. и да слушам “Съжеляваме но в момента всички наши консултанти са заети. Моля изчакайте тъй като вашето обаждане е важно за НАС. /защото се трупат парички на тяхна сметка/ Ще ви свържим с наш консултан при първа възможност.” , после музика и така се редуват през цялота време. Накрая след като ти омалее ръката да държиш слушалката след 24мин. се примиряваш, че няма кой да вдигне и се отказваш но затова естесвено си плащаш 3,61лв. без ДДС или с ДДС – 4,33лв. затова че не си бил обслужен.

Моето искане е: да не плащам за това, че не съм била обслужена или да се вдигат тези национални телефони 070017111, защото не ми се плаща за да стоя на телефона освен ако те не искат да платят вредни /мускална треска на ръката и музикална на тъпанчето на потърпевшото ми ухо/.

Хора, не мислите ли, че е крайно време да предприемете нещо сериозно? … няма ли да се намери един юрист, който да защити правата на себе си и на всички хора. Тази компания може да бъде осъдена за огромна сума пари. Направете го!… Аз ще свидетелствам.
titi74
Нов потребител
 
Мнения: 8
Регистриран на: 16 Яну 2007, 23:25

Мнениеот gudio » 08 Юни 2008, 21:30

Тези дни заради наводненията имаше проблеми при всички интернет-доставчици, вкл. и прехваления, "не зависещ от времете" ADSL :D
Ако потърсите във форума, ще видите доста ругатни по адрес на тази услуга в разновидностите й. Не се надявайте "някой нещо да направи". Ако имате време и пари - търсете адвокат и завеждайте дело.
Χαῖρε, Ανδρέςκω, ὁ Κύριος μετὰ σοῦ !
http://www.youtube.com/watch?v=hJMUewVpB5Y
Аватар
gudio
Активен потребител
 
Мнения: 3128
Регистриран на: 01 Мар 2006, 19:39

ре

Мнениеот titi74 » 08 Юни 2008, 21:43

Аз неказвам, че нямам нет просто ме яд че стоя на телефона от 20-60 минути и заплащам затова че никой не вдига телефона. Мисля че е нормално да се плаща за свършена услуга или поне за проведен телефонен разговор.
titi74
Нов потребител
 
Мнения: 8
Регистриран на: 16 Яну 2007, 23:25

до spammer13

Мнениеот titi74 » 09 Юни 2008, 23:40

Не искам вие да работите ама сматам че те наистина си го заслужават защото са мушенници. А аз немога защото не съм адвокат.
titi74
Нов потребител
 
Мнения: 8
Регистриран на: 16 Яну 2007, 23:25

Обиране на клиенти на “БТК-ADSL” АД

Мнениеот p.ge0rgieva » 11 Юни 2008, 12:22

искам да попитам в какъв документ да оформя несъгласието си с издадената ми от БТК фактура. Идеята е ако се наложи да послужи пред съда.
p.ge0rgieva
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 11 Юни 2008, 12:04

do spammer13

Мнениеот titi74 » 12 Юни 2008, 19:40

Ти на всяка филия миродия ле слагаш?!

Не знам защо постоянно даваш някакви отговори - за да си вдигаш рейтинга или ...?

Мисля че на никой не му е приятно да го използват да плаща нещо дето не е свършено. Тук не става дума само за мен а за цяла България. Не си мисли че нямам пари и и ми пречи че плащам сметки на БТК от рода на 5-15лв за това че не са ме обслужили-демек звъниш на номер и докато ти дава свободен сигнал плащаш някакви сумички надувати се главата да слушаш че сме много важни и получаваш мускулна треска на ръката. Само че има един малък проблем че да се хвана аз да водя дела първо трябва да наема адвокат после ходене по дела за което нямам никакво време да се занимавам с ходене прекалено много работа имам
titi74
Нов потребител
 
Мнения: 8
Регистриран на: 16 Яну 2007, 23:25

Мнениеот americanec » 16 Юни 2008, 14:53

бре няма ли някой да му сложи бан на тоя спамер13 ве.това е форум и хората ще си обсъждат всичко каквото им трябва........така че с тези твои десетачета някаде другаде,ходи по канторите ....
americanec
Нов потребител
 
Мнения: 8
Регистриран на: 05 Авг 2007, 10:01

Мнениеот flyhouse » 22 Юни 2008, 08:48

Ами това е БТК- всеки месец напуска 3% от персонала и затова е на този хал.
Жалко, че няма кой да се захване и да проучи нещата, защото приказката на БТК ще има същия край, като този на Авиокомпания Балкан...
flyhouse
Младши потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 22 Юни 2008, 08:22


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта


cron