начало

Прокуратурата обмисля дали да поиска отново Европейска заповед за арест за Петьо Еврото Прокуратурата обмисля дали да поиска отново Европейска заповед за арест за Петьо Еврото

Рекламация-софтуер

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Рекламация-софтуер

Мнениеот malink » 08 Юни 2013, 11:37

Здравейте,

Закупихме счетоводен софтуеъ преди един месец, но след като започнахме работа с него , се оказа, че няма да ни върши работа.
На демонстрацията и на демо версиите не успяхме да тестване всичко и така се набутахме.
Нямаме сключен договор с фирмата доставчик, фактурата е платена по банков път.

Те ми казаха, че тъй като са ми предоставили демо версия и първо са ми изпратели проформа-фактура, сега нямало как да ми уважат рекламацията.

Какво мога /ако въобще има някакъв вариант/ да направя?

Благодаря Ви предварително
malink
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 08 Юни 2013, 11:34

Re: Рекламация-софтуер

Мнениеот doc03 » 08 Юни 2013, 20:45

То затова са казали - три пъти мери, един път режи.
Дали сте купили софтуер, но грешно сте преценили точно какво трябва, или сте си купили гардероб, но сте поръчали грешен размер и не влиза - разлика няма :-)
Но пък има друго - "Каквото и да ти говорят, знай, че става дума за пари".
Та и тая работа такава.
Явно определен служител (служители) е (са) прецакали фирмата. Според мен всичко идва от незнание и неразбиране, със съответната отговорност за това.
Мнението ми е, че фирмата, продала софтуера, в конкретния случай, не е длъжна с нищо на фирмата, закупила стоката. Не мисля, че софтуерните продукти могат да се върнат (заменят) в определен срок от покупката, както обувки с неподходящо токче :D, например ...
ПРЕД НАЙ-ВАЖНИТЕ ПЪТИЩА НЯМА УКАЗАТЕЛНИ ТАБЕЛИ ...
http://vbox7.com/play:7d23a9b5&r=emb :D

Простичко е: http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Аватар
doc03
Активен потребител
 
Мнения: 2306
Регистриран на: 16 Апр 2009, 22:24

Re: Рекламация-софтуер

Мнениеот malink » 09 Юни 2013, 12:09

Здравей doc3 - бладоря ти за отговора.

Иска ми се вече да сме като в Англия например - купуваш си нещо /рокля/ носиш я два дни, върщаш се в магазина иказваш че не си happy вече с нея и те ти връщат парите или ди позволяват да си вземеш нещо друго.

Съгласна съм, че вината си е изцяло наша, няма спор в това, но все пак исках да попитам дали имаме някакъв шанс да се разправяме с тях /сумата въобще не е малка/

Явно ще трябва да за заобищаме с тази програмка :)

Приятен ден.
malink
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 08 Юни 2013, 11:34

Re: Рекламация-софтуер

Мнениеот doc03 » 09 Юни 2013, 13:41

И в Англия не се връщат софтуерни продукти :(
ПРЕД НАЙ-ВАЖНИТЕ ПЪТИЩА НЯМА УКАЗАТЕЛНИ ТАБЕЛИ ...
http://vbox7.com/play:7d23a9b5&r=emb :D

Простичко е: http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Аватар
doc03
Активен потребител
 
Мнения: 2306
Регистриран на: 16 Апр 2009, 22:24

Re: Рекламация-софтуер

Мнениеот nk7702n » 09 Юни 2013, 18:11

malink написа:Здравейте,

Закупихме счетоводен софтуеъ преди един месец, но след като започнахме работа с него , се оказа, че няма да ни върши работа.
На демонстрацията и на демо версиите не успяхме да тестване всичко и така се набутахме.
Нямаме сключен договор с фирмата доставчик, фактурата е платена по банков път.

Те ми казаха, че тъй като са ми предоставили демо версия и първо са ми изпратели проформа-фактура, сега нямало как да ми уважат рекламацията.

Какво мога /ако въобще има някакъв вариант/ да направя?

Благодаря Ви предварително

Оцветеното означава, че не сте се запознали добре с продукта, с възможностите, които Ви се предлагат с оглед естеството на работата Ви. Тоест, фирмата не Ви е подвела по някакъв начин да го закупите, не Ви е продала продукт с недостатъци, така че да имате правото да извършите рекламация. Точно затова грешката е на този, който е закупил софтуерния продукт и нищо не може да се направи, за съжаление.
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта


cron