начало

„Бял заек“ атакувал ВАС след човешка грешка „Бял заек“ атакувал ВАС след човешка грешка

Обезщетение при подмяна на ел.уред от търговска верига

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Обезщетение при подмяна на ел.уред от търговска верига

Мнениеот redhunter » 04 Авг 2013, 12:06

Здравейте.Понеже не съм наясно за това реших да се обърна към Вас. Преди около седмица приключи една едномесечна сага с магазин Техномаркет - Пазарджик. Пералнята която закупих от тях се развали преди да изтече гаранционния срок. От сервиза искаха от мен неправомерно пари и не ми решиха проблема. Когато се обърнах към магазина започна едно разтакаване, многократно звънене по телефона и ходене до магазина от моя страна.Накрая решиха да заменят дефектиралия уред с нов но с клас много по - нисък от този който имах.За моделите които бяха от същия клас ме караха да доплащам.Приех да взема модела който ми предлагаха защото неудобството без пералня един месец е голямо. В случая бих искал да попитам мога ли да търся обезщетение за изпитаните от мен значителни неудобства и подмяната на дефектиралия уред с по нисък клас.
redhunter
Нов потребител
 
Мнения: 4
Регистриран на: 04 Авг 2013, 10:51

Re: Обезщетение при подмяна на ел.уред от търговска верига

Мнениеот borovinka » 05 Авг 2013, 09:28

Какво пише в гаранционните условия?
Какво е становището на оторизирания сервиз за причините за аварията?
На какво основание търговецът е искал да си доплащате за подмяна на уреда с друг от същия вид и клас?

Дайте отговор на горните въпроси, за да можем да ви ориентираме по-добре.

Ако сте решен(а), че искате да се занимавате с производство срещу търговеца, съберете си всички документи и напишете една жалба до КЗП, напоследък са много активни в случаите с електроуреди и може и да получите позитивно развитие на въпроса.
Veritatem dies aperit
borovinka
Активен потребител
 
Мнения: 1515
Регистриран на: 18 Авг 2011, 14:41
Местоположение: Lawrence, KZ

Re: Обезщетение при подмяна на ел.уред от търговска верига

Мнениеот DEKAH » 06 Авг 2013, 12:07

borovinka написа:Ако сте решен(а), че искате да се занимавате с производство срещу търговеца, съберете си всички документи и напишете една жалба до КЗП, напоследък са много активни в случаите с електроуреди и може и да получите позитивно развитие на въпроса.


+1

Пускайте сигнали смело! КЗК си върши работата. Е, има какво да се желае, но все пак е опция.
Мъдър е не този, който много чете, а който извлича полза от четенето.
Аватар
DEKAH
Активен потребител
 
Мнения: 2284
Регистриран на: 11 Окт 2001, 15:00
Местоположение: Бургас

Re: Обезщетение при подмяна на ел.уред от търговска верига

Мнениеот redhunter » 06 Авг 2013, 12:16

Преди година и половина закупих пералня Daewoo dwd- f1021s с транспортен дефект ( държа да уточня, че в гаранция нямаше ограничения и беше 24 месеца ) .Всичко беше ОК докато не се развали.Обадих се на сервиза като ги помолих да дойдат на място.Беше ми обяснено , че след като не е монтирана от тях трябва да заплатя 15 лв за посещението.(уточнявам , че такова нещо не е упоменато в гаранционната карта) Обърнах се към магазина и от там ми изпратиха превоз до сервиза. В сервиза не ми дадоха протокол срещу гаранционната карта а на лепящо листче ми написаха телефона на майстора(Филипов) и ми казаха да се обадя след седмица.Когато се обадих ми казаха , че на пералнята нищо и няма и си работи и ми изнесоха лекция как тази пералня не можела да работи с течен препарат и , че от там бил проблема.На следващия ден отидох за взема пералнята и когато поисках констативен протокол ми беше казано , че мога да го получа срещу 45 лв.До тук със сервиза.Сега започва II серия. След пробата в неделя да пералнята показа абсолютно същия дефект както и преди сервиза.В неделя отидох до магазин Техномаркет и след кратък разговор с служител на магазина беше записано какъв е проблема и телефона ми и , че трябва да дойда до магазина в понеделник. В понеделник като пристигнах в магазина се оказа , че управителя го няма и ще бъде в вторник.Това при положение , че има оставен телефон за връзка. В вторник след срещата с управителя на магазина получих уверение , че ще направят всичко възможно проблема ми да бъде решен. И така започна моето ходене по мъките. Периода за който говоря е от 21.06.2013(тогава закарах пералнята в сервиза) до 15.07.2013 когато заведоха проблемната пералня в книгата за рекламации.След като не можаха да се разберат с сервиза пак имаше разговори с управителя на магазина. Молбата ми беше или да дадат същия модел или подобен на този.Оказа се , че този модел вече не се произвежда и ми предложиха да си избера друг. От моделите които избрах (става въпрос за същия клас пералня ) ми беше казано , че трябва да доплатя 150 лв. Беше ми предложен само един модел Daewoo dwd-nt1011nt от продуктовия мениджър който замествал Daewoo dwd- f1021s според думите на управителя. Разликата между двата модела е като разликата между Трабант и Мерцедес. Общия брой пъти които ходих до магазина е 10 ( десет ) и не постигнах консенсус по въпроса. Накрая бях принуден да взема това което ми предлагат и да се махна .
redhunter
Нов потребител
 
Мнения: 4
Регистриран на: 04 Авг 2013, 10:51


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


cron