навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Авто

Mitsubishi Motors с 18% ръст на продажбите през 2018 г.

2019-02-01 0

Mitsubishi Motors с 18% ръст на продажбите през 2018 г.

• Годишните продажби за календарната 2018 г. отчитат ръст от 18% до 1.22 милиона

• Презокеанските пазари достигат 1 114 286 продадени бройки, 19% ръст спрямо 2017 календарна година

• Япония, Европа и Северна Америка бележат двуцифрен ръст 

• Азиатският регион с 322 284 продажби, 35% ръст, благодарение на успеха на новия XPANDER

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) обяви своите резултати от продажбите за 2018 година за целия свят - 18% ръст до 1 218 897 продадени броя автомобили. Цифрите показват, че компанията уверено върви напред по своя V-образен план за възстановяване след кризата както на местните, така и на презокеанските пазари.

Нови продукти, като Eclipse Cross и обновения Outlander PHEV увеличиха продажбите в Япония от 91 630 до 104 611 – ръст от 14% спрямо 2017 година. Продажбите на презокеанските пазари нарастват със 175 452 броя или 19% на годишна база.

На пазарите за износ също наблюдаваме увеличено търсене. В САЩ ръстът е 14%, а в Западна Европа - 19%. Особено значим е ръстът от 64% във Франция Източна Европа обаче отбелязва най-голям процентен ръст – 79% спрямо 2017 г., в частност Русия с 45 391 продажби, 87% повече от предишната година. 

На регионално ниво, бизнесът в Азия се е увеличил с 35% спрямо 2017 г. - 322 284 продадени автомобила – най-сериозният ръст за бранда. Представянето на Xpander в Индонезия е основният катализатор – 146 805 продадени бройки или 84% ръст. Именно за този модел в Индонезия бе отворен нов завод през 2017 г. Взимайки предвид тези фактори, можем да отчетем, че успехът в Индонезия през последните две години се измерва в +118%. 

Не по-малко успешни обаче са и Тайланд, Виетнам и Малайзия.

Тревър Ман, главен изпълнителен директор на Mitsubishi Motors, каза: "Солидният успех през 2018 г. е индикатор, че планът ни Drive For Growth работи и води Mitsubishi по пътя на стабилно възстановяване. Затвърждаваме позициите си на азиатска територия, но наблюдаваме задоволителни резултати и на други ключови пазари, което говори, че новите ни продукти достигат до нови клиенти и то по адекватен и атрактивен начин".

за 54%  против 46%  2065 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума